Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jak zweryfikowac autentycznosc przebiegu


martbex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zamierzam zakupic Megane II z 2005 lub 2006 1,9 w dieslu, niektore oferty w niece wydaja sie kuszace, no wlasnie wydaja sie. Czy istnieje mozliwosc cofniecia licznika??? Wiem ze słyszenia, że ludzie robia takie rzeczy. Czy mozna to jakos sprawdzic, zeby mnie nikt nie nabił w butelkę ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość samochodów których właściciele nie robili za granicą przeglądów w serwisie ma cofnięte liczniki dlatego,że nie można zweryfikować przebiegu w ASO.

Oglądałem dwa tygodnie temu ładnego Scenica i miał najechane ponad 300tyś.km.

Dzisiaj widziałem go na giełdzie w Lubinie (na 100% ten sam) i przebieg "jedyne" 184tyś.km.

Dlatego osobiście wolę udokumentowane dwieście tysięcy z małą górką niż zgadywankę bez książki serwisowej i możliwości sprawdzenia w serwisie.Sam kupiłem granda ma 55 miesięcy i 236.000km (potwierdzone książką i w polskim salonie) co daje średnio 4300km miesięcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak!!! 1.5 roku temu szukałem auta 3 miesiące w polsce z rocznika 03-04 obejrzałem kilkanaście sztuk większość z nich miała przebiegi od 60-80 tyś oczywiście nie cofnięte :evil: co po zużyciu gajgi biegów, siedzeń, kierownicy było widoczne choć zdarzają się cuda hehe i to zużycie materiałów w sugestii sprzedawców kiepskich, wszystkie 1.9 dci które oglądałem były sprowadzone, jeden ze sprzedawców wciskał mi nawet kit że wymieniono rozrząd przy 60 tyś pokazując naklejkę z wymiany na koloktorze niestety nie potwierdzoną żadnymi dowodami typu rachunki itd. a wymiana niby miała miejsce w polsce przez poprzednich właścicieli starszych ludzi <czerwona>

 

co do przebiegu nie ma możliwości sprawdzenia przerabiałem to i próbowałem wszystkich możliwych sztuczek, zazwyczaj auto bez książki serwisowej więc brak możliwości potwierdzenia, serwis nie udziela takich informacji, dzwoniłem nawet w sprawie jednego auta które było zarejestrowane w polsce do ubezpieczyciela ponieważ wpadłem na pomysł że przeciesz jak ubezpieczamy auto pytają o przebieg i nawet robią foty deski z stanem licznika więc mówie sprawdze na bank, jakie było moje ździwienie jak Pan w ubezpieczalni poinformował mnie że nie mają takich danych!!! jak zapytałem jak to przeciesz zawsze się mnie pyta o przebieg itd. to on tak wpisuje się ale oni tego nie archiwizują!!!

 

po doświadczeniach zakupem auta w polsce stwierdziłem że niemam już sił, czasu i kasy na jeżdzenie po kraju gdzie z każdym autem było coś nie tak wsiadłem w auto i pojechałem na zachód skąd przywiozłem meganeII 1.9 dci sedana wylizanego z przebiegiem 140 tyś 4 letniego pachnącego nowością zadowolony wróciłem do kraju mimo że wcześniej zapierałem się że nie chce auta sprowadzanego!!! na tą chwile nie chce auta od polskiego chandlarza to wiem na pewno!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko i wyłącznie sprawdzisz po podłączeniu komputera Średnio auto przejeżdża ok 13-15 tyś km w roku więc możesz łatwo przeliczyć tyle , że to żaden pewnik Dobre są książki serwisowe ASO Jak ktoś będzie chciał Cię oszukać to ominie każdą przeszkodę Odradzam sprawdzanie przebiegu na oko metodą wytartej kierownicy itp Chcesz wiedzieć jedz do serwisu Pozd ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochodzik, 13-15tys to może robią emeryci i to w Polsce bo na zachodzie to raczej niemożliwe ale może się zdążyć niemowie ze nie komputer tez nic nie da bo możesz cofnąć licznik i w serwisie nie dojdą do tego jedynie to jak auto było serwisowane to możesz sprawdzić w serwisie za oplata (ja tak raz robiłem) i mniej więcej wiem kiedy auto było ostatnio robione i jaki miało przebieg co do kierownicy to masz racje :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Cięcie /quote]

 

dokładnie przy cofnięciu nic nie da podłączenie do kompa który tego nie wykrywa, co do wytarć oczywiście można wymienić kiere, gajge itd. ale jest to 1 myśl która może skłaniać do zastanowienie się i drążenia tematu przebiegu ja tak uważam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!