Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prośba o ocenę scenica


golem75

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, planuje zakup scenica i mam takie pytanie: czy wersja po lifcie różni się tylko światłami czy też zostały wprowadzone ulepszenia w stosunku do wersji z przed feaceliftu.

Czy mógłby prosić o ocene tego auta

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11484166

Z góry dziękuję za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zdjęciach nie wygląda źle. Mam takiego samego ale diesla. Różnica jest również w tarczach hamulcowych. U mnie są 280mm i mniejszych kółek jak 15' ET 43 nie założysz. Poza tym różnica w przodzie (duże lampy) no i tył (inna klapa oraz lampy tył) jest między liftem. Widziałem droższego o 1000 zł ale po lifcie więc może warto dołożyć? Chociaż ja jestem ze swojego zadowolony <czerwona>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm, no niech mnie ktoś poprawi jak sie mylę ale ten silnik to mi wyglada na diesla <ok> Na pewno nie jest to benzyna 1.6 16v. Opis auta bardzo nierzetelny albo ktos źle dopasował zdjecia do opisu:

1. Moc 115KM- 1.6 ma 90 (8v) albo 107(16v)

2. Alufelgi- na foto są stalowe

3. Podgrzewana przednia szyba- na foto brak włącznika.

4. Radio/cd- jakoś nie wygląda :-/ na cd

Z wersji po lifcie to auto ma tylko kierownicę i ewentualnie panel sterowania nawiewem.

Byłem w tym komisie (równiez szukam auta) i nie mam dobrych wspomnień. Oglądałem kilka sceników. Dwa z nich na pewno miały jakąś przygodę ale pan jakoś nie był rozmowny. Stwierdził, że tak juz przyszło z Niemiec. W jednym nie świeciła kontrolka PP no i pan stwierdził, że musiała się przed chwilą spalić itp itd.

 

Wersja sprzed liftu różni się również środkiem. Inne są: zegary, kierownica, "parapet" (po lifcie u góry jest schowek), umieszczenie sterowania elektr. szybami, schowek/pojemnik na napoje (po lifcie zamykany), panel sterowania nawiewem. No i przede wszystkim silnikiem 8v/16v ale była wersja przejściowa tzn. nowy silnik w starej budzie (rocznik 1999).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę to te zdjęcia są inne niż poprzednio. Nawet z opisu szyby nie pasują (2 elektryczne). Kierownica nie jest od tego rocznika. Silnik taki to był ale w roczniku 98. Coś tu kręcą <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jawny kant , zdjęcia zostały zmienione , nawet klikając w lewe dolne auto raz stoi na śniegu a potem na suchej drodze :shock: Daj sobie spokój z tym autkiem ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w tym komisie w sobote, oglądałem tego scenika. Uprzejmy pan od razu po włożeniu kluczyka do stacyjki włączył nam radio <ok> , pewnie po to aby nie słyszeć że tłumik jest dziurawy . Ogólnie samochód nie wart ceny I warto sprawdzić sprężanie bo dziwnie słaby jak na 1,6 16v.

ps. Większość aut zarejestrowana na blachach z lubuskiego. Ogólnie mam podobne odczucia jak marbol

Więc szukam dalej :->

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he to widzę, że coś im autka nie schodzą <ok> Tego m. in. oglądałem gdzieś koło 2 m-cy temu http://otomoto.pl/renault-scenic-2-0-benzy...-C11341186.html i z tego co pamietam to:

1. Sterowanie radiem przy kierownicy- jest ale TYLKO jest, bo włożone jest nieoryginalne radio więc sterowania brak.

2. Oryginalny lakier- nie dotyczy maski bo miała inny odcień (na pewno była malowana), brak maty wygłuszjacej (pewnie nie założyli po malowaniu :-/ )

3. 100 % bezwypadkowy- hm, patrz wyżej.

4. Tapicerka w bardzo opłakanym stanie (dużo dziur i przetarć)- nieadekwatna do przebiegu.

5. Samochód świeżo sprowadzony z Niemiec- :lol:

6. Jest to samochód ekonomiczny i zarazem dynamiczny- tego nie neguję ale ten txt jest w każdym ich ogłoszeniu i brzmi juz troche jak "nic nie stuka nic nie puka, tylko lać i jedzić".

Ten egzemplarz zdecydowanie odradzam, pomijam fakt że cena wystawiona w komisie oczywiście była wyższa a pan na moje stwierdzenie, że ważna jest oczywiscie cena z ogłoszenia w internecie zrobił tylko niewyraźna minę :-D. No ja rozumiem, że auto dziesiecioletnie musi nosić oznaki użytkowania ale bez przesady- no i ta cena ;) .

 

Golem75-powodzenia w poszukiwaniu życzę, ja jak na razie to jestem zniechecony :cry:.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz kupiłem mojego pierwszego scenika <ok> na giełdzie w lubinie.

Scenic Kaleido 1,6 16v plastiki nie trzeszczą zawieszenie nic nie stuka silnik też ok.

Jednym minusem jest pęknięta sprężyka w stacyjce :-( i trzeba samemu cofać kluczyk ale to nic autko jest super wygodne i z tym silnikem jest nawet dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniaj szybko stacyjkę. Długo nie po cofasz ręcznie. Pewnego razu nie cofniesz tak jak to kiedyś było w pewnym znanym mi sceniolu i rozrusznik popracował jako drugi alternator i auto się zapaliło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!