Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pilne proszę o poradę?


2pac

Rekomendowane odpowiedzi

Która Renia warta większego zainteresowania, do tej pory myślałem tylko o megane htb, ale po dzisiejszej wizycie na giełdzie doszął opcja z kombi

 

http://www.allegro.pl/item957206298_megane...rajowa_1wl.html

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11352405

 

 

Czy silnik 1.5 cdi 85KM ma turbo?

 

Na co zwrócić uwagę przy zakupie 1.5 zarówno 85 i 105 KM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez zastanowienia brałbym tę pierwszą bordową <czerwona> Po pierwsze od I-go własciciela, po drugie z polskiego salonu. Po trzecie widać, ze auto zadbane, a po czwarte dobra cena - za ten rocznik w takim stanie spokojnie można by brać 29- 30 tys zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scar, ale firma leasingowa nie jeździ autem tylko leasingobiorca <czerwona> Zdecydownie wolę kupić auto firmowe (zreszta już kiedyś takie miałem - Renault laguna I Ph II po dyrketorze firmy farmaceutycznej) z pewną przesłością i historią, niz trupa ściagniętego z zachodu przez handlarza który musi na tym jeszcze zarobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli srebrna jest nie bita to wziąłbym ją - wyposażenie b.ważna rzecz a i cena dobra ale pyt czy aby nie bita. Jeżdzę meg III coupe a z rodziną meg II kombi 86KM z 2006 super autko ale trzeba umieć jeździć z turbinką pytanie jak jeździł nią poprzednik mam ją z salonu 48.000 przebiegu dobrze się jeździ i trzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprowadzane zawsze są od "Dziadka, co tylko od święta jeździł",

a leasingowane widzę wchodzą w trend "od Dyrektora".

Myślisz, że Dyrektor Muchomorek jeździłby takim złomem?

... z zachodu przez handlarza który musi na tym zarobić.

a po leasingu, to jest darmo?

Trzeba tylko sprawdzić czy to drugi właściciel, :-? "co on był użytkownikiem od początku" .

Samochód jest zarejestrowany przed majem 2006, a nie w maju wyprodukowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scar, akurat w moim przypadku wiedziałem, że faktycznie na 100% było to słuzbowe auto Dyrektora bo rozmawiałem z tym człowiekiem przed zakupem i dostałem od niego wizytówkę ( no i w tamtych czasach Lagunami nie jeździli zwykli pracownicy).

Ale nie o to chodzi. Chodzi mi o to, że pomimo tego, że Laguna miała 3 lata i 130 tys przebigu to wiedzialem, że wole to auto niz kazde inne. dlaczego? Ano dlatego, że PEŁNA histroria napraw tego auta figurowała w komputerze jednago z lubelskich ASO Renault, a auto na przeglądzie przedsprzedaznym w ASO poza konczacym się sprzęgłem nie miało żadych innych defektów. Po prostu wszysko było na bierząco naprawiane, na dowód czego dostałem wydruk napraw dokonanych od chwili zakupu do chwili sprzedazy w tym aucie.

Teraz gdybym miał porównać to do "okazji" od handlarzy to .... nie ma co porównywać !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba tylko sprawdzić czy to drugi właściciel, :-? "co on był użytkownikiem od początku" .

Samochód jest zarejestrowany przed majem 2006, a nie w maju wyprodukowany.

Nie bardzo rozumiem, jest napisane ze pierwszy właściciel.

Auto po przeglądzie i wymianie rozrządu, filtrów i oleju.

Czy jakoś szczególnie trzeba uważać przy zakupie auta poleasinowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim przypadku wiedziałem, że faktycznie na 100% było to służbowe auto Dyrektora

megane kombi 1.5dci na 100% od dyrektora nie jest

 

Mając wyrobiony pogląd na kwestię, co Polak potrafi zrobić ze "służbowym", to nie skusiłabym się.

 

Na druga zresztą też nie - gość ma w ofercie m.in. sprowadzoną A4 1.9 TDI z 1999 roku z przebiegiem 165 000 ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jakoś szczególnie trzeba uważać przy zakupie auta poleasinowego?

jak prosto z leasingu, to serwisowo są raczej bez zarzutu. Stan ogólny jak dbał kierowca.

Ale w serwisowaniu takich samochodów trafiają się cuda.

Znaczy średnie przestrzeganie przez Serwisy wymiany względem przebiegów, kosztem wymiany drogich pierdół.

Przegląd przedzakupowy powinien 250zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!