Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pilne proszę o poradę?


2pac

Rekomendowane odpowiedzi

Która Renia warta większego zainteresowania, do tej pory myślałem tylko o megane htb, ale po dzisiejszej wizycie na giełdzie doszął opcja z kombi

 

http://www.allegro.pl/item957206298_megane...rajowa_1wl.html

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11352405

 

 

Czy silnik 1.5 cdi 85KM ma turbo?

 

Na co zwrócić uwagę przy zakupie 1.5 zarówno 85 i 105 KM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez zastanowienia brałbym tę pierwszą bordową <czerwona> Po pierwsze od I-go własciciela, po drugie z polskiego salonu. Po trzecie widać, ze auto zadbane, a po czwarte dobra cena - za ten rocznik w takim stanie spokojnie można by brać 29- 30 tys zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scar, ale firma leasingowa nie jeździ autem tylko leasingobiorca <czerwona> Zdecydownie wolę kupić auto firmowe (zreszta już kiedyś takie miałem - Renault laguna I Ph II po dyrketorze firmy farmaceutycznej) z pewną przesłością i historią, niz trupa ściagniętego z zachodu przez handlarza który musi na tym jeszcze zarobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli srebrna jest nie bita to wziąłbym ją - wyposażenie b.ważna rzecz a i cena dobra ale pyt czy aby nie bita. Jeżdzę meg III coupe a z rodziną meg II kombi 86KM z 2006 super autko ale trzeba umieć jeździć z turbinką pytanie jak jeździł nią poprzednik mam ją z salonu 48.000 przebiegu dobrze się jeździ i trzyma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprowadzane zawsze są od "Dziadka, co tylko od święta jeździł",

a leasingowane widzę wchodzą w trend "od Dyrektora".

Myślisz, że Dyrektor Muchomorek jeździłby takim złomem?

... z zachodu przez handlarza który musi na tym zarobić.

a po leasingu, to jest darmo?

Trzeba tylko sprawdzić czy to drugi właściciel, :-? "co on był użytkownikiem od początku" .

Samochód jest zarejestrowany przed majem 2006, a nie w maju wyprodukowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

scar, akurat w moim przypadku wiedziałem, że faktycznie na 100% było to słuzbowe auto Dyrektora bo rozmawiałem z tym człowiekiem przed zakupem i dostałem od niego wizytówkę ( no i w tamtych czasach Lagunami nie jeździli zwykli pracownicy).

Ale nie o to chodzi. Chodzi mi o to, że pomimo tego, że Laguna miała 3 lata i 130 tys przebigu to wiedzialem, że wole to auto niz kazde inne. dlaczego? Ano dlatego, że PEŁNA histroria napraw tego auta figurowała w komputerze jednago z lubelskich ASO Renault, a auto na przeglądzie przedsprzedaznym w ASO poza konczacym się sprzęgłem nie miało żadych innych defektów. Po prostu wszysko było na bierząco naprawiane, na dowód czego dostałem wydruk napraw dokonanych od chwili zakupu do chwili sprzedazy w tym aucie.

Teraz gdybym miał porównać to do "okazji" od handlarzy to .... nie ma co porównywać !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba tylko sprawdzić czy to drugi właściciel, :-? "co on był użytkownikiem od początku" .

Samochód jest zarejestrowany przed majem 2006, a nie w maju wyprodukowany.

Nie bardzo rozumiem, jest napisane ze pierwszy właściciel.

Auto po przeglądzie i wymianie rozrządu, filtrów i oleju.

Czy jakoś szczególnie trzeba uważać przy zakupie auta poleasinowego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim przypadku wiedziałem, że faktycznie na 100% było to służbowe auto Dyrektora

megane kombi 1.5dci na 100% od dyrektora nie jest

 

Mając wyrobiony pogląd na kwestię, co Polak potrafi zrobić ze "służbowym", to nie skusiłabym się.

 

Na druga zresztą też nie - gość ma w ofercie m.in. sprowadzoną A4 1.9 TDI z 1999 roku z przebiegiem 165 000 ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jakoś szczególnie trzeba uważać przy zakupie auta poleasinowego?

jak prosto z leasingu, to serwisowo są raczej bez zarzutu. Stan ogólny jak dbał kierowca.

Ale w serwisowaniu takich samochodów trafiają się cuda.

Znaczy średnie przestrzeganie przez Serwisy wymiany względem przebiegów, kosztem wymiany drogich pierdół.

Przegląd przedzakupowy powinien 250zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!