Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kolejność odkręcania śrub pod głowicca


danielw23

Recommended Posts

odkręcanie to rób jak w opisie z książki -odwrotnie do dokręcania strona 92,ważne byś dokręcał odpowiednim momentem i we właściwej kolejności-opis masz w książce sam naprawiam,zazwyczaj zaczyna się od środka głowicy i zgodnie ze wskazówkami zegara dokręca się kolejne śruby idąc na zewnątrz głowicy :->

 

d20be07c634637bemed.jpg

grubośc uszczelki dla silnika k7m wynosi 1,37 +/- 0,06 mm

aby zdjąc głowicę ,musisz zdemontowac paski klinowe,spuścić płyn chłodniczy,oba kolektory ,przewody elektryczne,gumowe,czujniki,przepustnicę,cewki,przewody paliwowe itd,jest roboty co nie miara .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za pomoc, co do książki to jej ie posiadam ,muszę kupić ale na razie nie mam czasu jej poszukać . Co do problemu z siła i kolejnością to rozwiązanie okazało się proste <ok> cały schemat był podany w instrukcji do śrub

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

książkę możesz ściągnąć z sieci ,albo napisz PW do mnie to przez skype się wyśle ;-) Jakbyś przez Świdwin przejeżdzał to można by na płytkę nagrać,jak wolisz.

ŚREDNICA CYLINDRA (mm) 79,5 

SKOK TŁOKA (mm) 80,5 

POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1958cc 

STOPIEŃ SPRĘŻANIA 9,7 

CIŚNIENIE SPRĘŻANIA (MPa) 1,35 

MOC MAX 90 KM PRZY 5000 OBROTÓW 

MOMENT MAX 137Nm PRZY 4000 OBROTÓW 

NIE DOPUSZCZA SIĘ OBRÓBKI DOLNEJ POWIERZCHNI GŁOWICY-ale i tak się planuje ,drobne ubytki i tak trzeba usunąć .

ZAWORY: 

ZASTOSOWANO PO 2 ZAWORY NA CYLINDER, USTAWIONE W KSZTAŁCIE LITERY "V", URUCHAMIANE PRZEZ KRZYWKI WAŁKA ROZRZĄDU ZA POŚREDNICTWEM DŹWIGNI ZAWORÓW 

ŚREDNICA TRZONKA 7mm 

ŚREDNICA GRZYBKA SSĄCEGO 37,5 mm 

ŚREDNICA GRZYBKA WYDECHOWEGO 33,5 mm 

LUZ ROBOCZY ZAWORÓW NA ZIMNYM SILNIKU: 

SSĄCE: 0,10 DO 0,15 mm 

WYDECHOWE: DLA ZAWORÓW NOWYCH - 0,20 DO 0,25 mm 

DLA ZAWORÓW JEŻDŻONYCH - 0,25 DO 0,30 mm 

PROWADNICE ZAWORÓW Z BRĄZU 

USZCZELNIACZE ZAWOROWE WYMIAR WEW. 7 mm 

ZEW. 12,1 mm 

OLEJ SILNIKOWY: 4 L Z WYMIANĄ FILTRA OLEJU (3,5 L BEZ WYMIANY),

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!