freedek Napisano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2010 Witam wszystkich. Mam taki problem. Otóż falują mi obroty na jałowym na benzynie. Obroty nie rosną tylko spadają i silnik przygasa. Na LPG obroty stabilizują się i falują prawie że niezauważalnie. Po przygazowaniu silnik przez chwilkę dławi się. Wydaje odgłos jak ruszający traktor :) Jak wejdzie na wysokie obroty to jest ok jednak spadają dość wolno. Czasami silnik gaśnie zaraz po odpaleniu i trzeba palić z lekkim gazem. Jak zapali to już sam nie gaśnie. Raz nawet dymił przez chwilę lekko niebieskim dymem. W czasie jazdy po gwałtownym odjęciu gazu lub wysprzęgleniu ostro szarpnie. Bez LPG tak nie było. Dodam, że samochód normalnie przyspiesza. Nie gaśnie. Nie ma problemów z jazdą na niskich obrotach. Jak się zagrzeje to jest trochę lepiej ale i tak trzęsie budą jak falują obroty. Silniczek krokowy czyszczony, świece zmienione (po wykręceniu są czarne z lekkim nagarem). Mam jeszcze takie pytanko. Czy komputer z instalki może mieć jakiś wpływ na benzynę?? Przed założeniem gazu silnik trzymał obroty idealnie. Silnik: 1.6 8V 90 KM + gaz sekwencja prawie nowa Szukajka była w użyciu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bronius Napisano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2010 jeśli instalacja jest źle założona to może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freedek Napisano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2010 na początku po założeniu było wszystko ok dopiero z czasem zaczęły się problemy :-| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aa007 Napisano 14 Maja 2010 Udostępnij Napisano 14 Maja 2010 Sprawdz wężyk od kolektora do czujnika cisniena.Pewnie jest pęknięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trisha Napisano 15 Maja 2010 Udostępnij Napisano 15 Maja 2010 Mam taka sytuacje: Samochód zaczął gasnąć na biegu jałowym(nie zawsze) i nie chciał odpalić dopiero jak gdyby po ostygnięciu (ok 2-3 H min) odpalał... podjechałem do kolegi mechanika ten rozłączył czujnik położenia wału i kostkę WD40 potraktował i wszystko było ok po 2 tyg znów to samo. Dodam ze wcześniej wyczyściłem krokowca. Obroty skaczą często żeby go utrzymać "przy życiu" muszę na sprzęgle dodawać gazu w korkach żeby nie zgasł. Dziś zakupiłem nowy czułnik położenia wału zamontowałem i znów jest to samo !!!! Szlak mnie trafia bo w następny weekend mam wyjazd 2000 km od domu ponad i nie wiem co robić... aha dodam jeszcze że występuje dziwna sprawa tj syczy powietrze jakby tu przy kolektorze u góry.. Auto ma LPG i benzynę ale i na tym i na tym tak samo się zachowuje jeszcze jak wyłączę gaz to potrafi zgasnąć na benzynie nie jest w stanie utrzymać obrotów.... pomocy !!!! Dziękuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindj Napisano 15 Maja 2010 Udostępnij Napisano 15 Maja 2010 aha dodam jeszcze że występuje dziwna sprawa tj syczy powietrze jakby tu przy kolektorze u góry.. To chyba wszystko jasne, masz nieszczelność w układzie dolotowym przez co silniczek krokowy nie nadąża za zmianami ciśnienia i silnikiem telepie albo gaśnie. Najpierw uszczelnij co trzeba i dopiero można kombinować dalej jeśli to nie pomoże. Po uszczelnieniu można jeszcze wyregulować przepustnicę śrubką pod mocowaniem linki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Trisha Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 no tak tylko szczerze mówiąc nie wiem w którym miejscu występuje dokładnie ta nieszczelność.. [ Dodano: 2010-05-17, 10:16 ] odpialem cala rure co idzie od kolektora do filtra sprawdzałem ogladałem i nie widze nigdzie pęknięcia wiec to nie tutaj ale ewidentnie słychać szum powietrza przy włączonym silniku i dalej auto po przegazowaniu gubi obroty :/ a czasem moze nawet zgasnąć... czujnik położenia wału kupiłem nowy i wyczyściłem krokowca i dalej dupa :/ [ Dodano: 2010-05-17, 12:16 ] zaraz wykrecam przepustnice dodam jeszcze że gdy auto chodzi na gazie (SEKWENCJA) i wylacze GAZ (tj przelacze na benzyne) wtedy auto GASNIE chyba ze trzyma sie go na wys obrotach ..... chcialem jechac na kompa ale niestety nie ma nikt u mnie programu do megane tylko ople wolksvageny ect niemieckie barachlo :/ i mam jeszcze pytanie: czy jesli to nie bedzie zadna usterka elektroniki tylko manual np cewka to czy pokaze to wogole na kompie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aa007 Napisano 21 Maja 2010 Udostępnij Napisano 21 Maja 2010 Może to być wina świec zapłonowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.