Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Płeć naszych aut


lukaszzd

Rekomendowane odpowiedzi

To bardzo dobrze... Bo wizja Kobiety z żelazkiem nie jest teraz modna... :) I trochę się przeraziłem...

 

Chociaż niektórzy faceci poszukują właśnie tzw "kur domowych"... (nie znam takich osobiście ale słyszałem o takim przypadku z opowiadań) :)

 

Ale zmieniamy temat o duszach Meganki i zaraz nas admini upomną, chociaż to offtopic czyli dział do pisania o wszystkim...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie tutaj koleżanka Megi zabrała nam bardzo fajną nazwę na Megankę. I jak powiem że idę umyć Megi to mogę dostać od kogoś w zęby.

 

w kazdym razie nie ode mnie Hadson :)

Ja tez sie spotkalam z nazwa zelazko i tak sobie mi sie to spodobalo, wole megi :) zreszta ksztalty chyba mowia same za siebie, 100% kobieta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Mój MEGAN jest w 100% procentach facetem i reszta Megane też :-P

Można dojść do tego po typowych męskich cechach, zarówno tych pozytywnych jak i negatywnych ;-)

 

A oto i jego cechy:

1.daje poczucie bezpieczeństwa

2.trzeba go karmić

3.nie widzi istotnych szczegółów takich jak zmiana fryzury, nowe ciuchy itp.

4.stoi przed sklepem jak ja robię zakupy

5.czeka aż sama uporam się z załadowaniem zakupów zamiast mi pomóc

6.nie okazuje emocji i nie mówi, że mnie kocha choć tak się staram

7.kobiety patrzą na niego z uwielbieniem

8.jak wygląda na bogatego to nie ma problemów z wyrwaniem dziewczyny

9.lubi szybką jazdę choć z wiekiem jego osiągi są coraz gorsze

10.jak o niego nie zadbasz to sam tego nie zrobi

11.mało kiedy mówi co go tak naprawdę boli, choć widać że coś mu jest

12.na zewnątrz twardy a w środku mięciutki

13.ma sporo wad ale żyć bez niego się nie da :(

 

I kto mi powie, że to nie jest facet hehehe. Ale za to właśnie kocham swojego MEGANA ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Moja Megi to kobieta ponieważ:

 

1- daje poczucie bezpieczeństwa, wizja przytulenia do obfitych pie... wróć, poduszek powietrznych podczas crash testu ;)

2- trzeba ją karmić jak każdą kobietę, a to do restauracji, a to śniadanka/kolacyjki do łóżka, bo inaczej się obrazi i nie będzie współpracować :)

3 - od razu zauważa każdy szczegół, zwłaszcza jak naleję jej gorszej ropy, to niby jedzie, ale radość z jazdy nie ta sama, a jak się obrazi na amen przez uzbieranie się tych szczegółów to zrywa kontrakt i pozostaje sąd (w tym wypadku mechanik, w zależności od ceny naprawy albo rozwód=złomowanie, albo drogi powrót, bo trzeba jej wynagrodzić nowymi błyskotkami wcześniej pominięte szczegóły = nowe części)

4 - Zostaje w domu gdy idę z kolegami na piwo :)

5 - Potem ewentualnie gdy przyjeżdżają obie, to żadna nie pomoże wejść do auta ;p

6 - Zawsze okazuje swe emocje, ze skrajności w skrajność, większość czasu jest wspaniale, a przychodzi te parę dni w miesiącu i jak obuchem by Cię trzasnęło :) Na nic prośby, przeprosiny nie pali i koniec :)

7 - Inni faceci oglądają się za wypucowaną Megi, jak jeszcze przyodzieje się w jakieś ładne felgi to już w ogóle :) Wręcz czasami umawiają się na oglądanie swoich Megan, wymieniają się spostrzeżeniami na ich temat ;)

8 - Zależy kto siedzi za fajerą :)

9 - Lubi szybką jazdę i jak dobrze o nią zadbać i dopieścić to osiągi mogą się wręcz poprawić ;))

10 - Jak o nią nie zadbasz, to strzeli focha i skończy się wspólna jazda ;)

11 - Strzela focha nie mówiąc co jej jest, zwykle jakiś czas schodzi na poznanie prawdy co tak naprawdę ją gryzie :) Czasem pomagają spotkania z bardziej doświadczonymi kolegami, którzy doradzą co może ją boleć ;)

12 - Z wierzchu starają się pokazać jakie są twarde, nie zależne itd, ale w środku pragną kogoś kto się nimi zajmie i przytuli :P

13 - Francuzka - z nią źle, bez niej jeszcze gorzej ;)

 

Pzdr ;)

Ps. jeśli ktoś stwierdzi, że naciągane, nie śmieszne - to niech usunie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!