Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

dziś wymieniłem lewy sworzeń wahacza gdyż był już zużyty i było słuchać stuki. Po wymianie tego sworznia o godzinie 10:00 jeżdżąc cały dzień po mieście usłyszałem te same stuki co przed wymianą sworznia wahacza i z tej samej strony.

Nie wiem czy mógł się odkręcić ten sworzeń? czy mogły paśc tuleje wahacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciach

Przemo ma racje! podobny problem miałem przy moim poprzednim aucie megane!

odgłosy skrecania się gumy! gumy stabilizatora do wyminay!

o ile pamietam nie jest to drogi koszt!

u mnie zawsze było słychac przy cofaniu i skreconych kołach lub jak chciałem ze zrywem ruszyc :)

 

Regulamin !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniona guma stabilizatora, narazie ucichło. Nie zwracałem uwagi na nie gdyż jakieś 6 miechów temu były one wymienione, ale teraz zakupiłem markowe więc zobaczymy jak długo wytrzymają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wymieniłem te gumy firmy Delphi i dziś znowu stuka. Nie wiem co jest grane :-(

Ogólnie objawia się to jak jadę dość szybko np. po bruku to są szybkie stuki (głuche).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vivaldi, Klocki mam nowe. Byłem dziś na szarpakach i zero stuków i luzów a jak wyjechałem z diagnostyki, zjeżdżając z krawężnika było słychać stuk. Zauważyłem też że jak skręce na maksa kierownice i pomału jadę po kostce to słychać coś tam ale tylko po nie równej nawierzchni. Przeguby to nie są gdyż wiem jaki jest dźwięk klekoczących przegubów a po za tym jeden był wymieniany (prawy) jakieś 2 tyg. temu.

 

Więc możliwe że jest to McPerson lub przekładnia? a o jaką przekładnie chodzi?

 

A może być np. coś wadliwe od kolumny kierowniczej że sa stuki?

 

[edit]:

 

Przed chwilą pojechałem na parking i robiłem kółeczka. No i są nowe wiadomości a mianowicie skręcając w lewo słychać stuki (delikatne) skręcając w prawo jest cicho. Kurka mola tak wychodzi że to przegub ale ten dżwięk jest taki bardziej przytłumiony i ciężko mi uwierzyć że to przegub :-( Ale jedno mnie zastanawia jak by to był on to chyba jadąc prosto to wtedy był by cicho co? czy też może on się odzywać? Myślałem że przeguby słychać tylko na skręconych kołach.

Druga sprawa na postoju ruszając kierownicą (delikatne ruchy) słychać lub czuć takie jakby takie " w lewo-puk , w prawo-puk

Ogólnie osłupiałem teraz :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może masz luzy w samej przekładni kierowniczej

 

Możliwe że właśnie to jest wina. Zaobserwowalem dziś że : Na postoju ruszając delikatne kierownicą (lewo-prawo) na kole czuć stuk lecz kolo też się porusza.

 

Jutro jadę na kanał więc bardziej będę oświecony.

Chłopaki to jak myślicie czy ta przekladnia może już byc "chora" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc byłem i są luzy w tym miejscu zaznaczono na czerwono

 

1a43f33be902e4c6.jpg

 

Vivaldi a te łożysko to jest te od amortyzatora co znajduje się w kielichu?

Słuchaj ale na przegladzie nie było stuków i komp pokazał 70% żywotności amora i dosłownie zero stuków, a myślę jak by miało być te łożysko na tych szarpkach coś by wykazało.

Możliwe że myślę w złym kierunku ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewy mechanik właśnie to zrobił do momentu aż mi zaczeła ciaśniej kierownica się ruszać ale stuki są nadal :-(

Już mi ręce opadają.

 

Najpierw może wymienie te łożysko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!