Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Następny do przeglądu z fot


prebek

Rekomendowane odpowiedzi

TOTALNY golas i to w takiej cenie? Rocznik 2004? I jeszcze do opłat? Sprzedawca jest co najmniej BEZCZELNY.

Skreślaj go ale to już. :evil:

 

jeżeli ten to golas to jestem ciekawy jak wyglada "wypas"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TOTALNY golas i to w takiej cenie? Rocznik 2004? I jeszcze do opłat? Sprzedawca jest co najmniej BEZCZELNY.

Skreślaj go ale to już. :evil:

 

jeżeli ten to golas to jestem ciekawy jak wyglada "wypas"

 

Być może mój pierwszy post był zbyt przedwczesny - tylko po zapoznaniu się z (skromnym) opisem i rzucającą się w oczy manualną klimatyzacją. Ze zdjęć wygląda lepiej - ale należy przyznać, że to jakią dziwny "składak". Bo klimatyzacja manulana występowała tylko w najtańszej wersji - a ten ma jakieś dziwne te skórzane fotele. Z tego co wiem to w scenicach była tylko tzw. półskóra - czyli boczki skórzane, środek siedziska - materiał.

 

Do "wypasu" to bym zaliczył (czyli to co rzadziej się zdarza):

- ksenony

- automatyczna skrzynię biegów

- podgrzewane siedzenia

- czujniki ciśnienia

- otwierana szyba w tylnej klapie

- nawigacja CARMINAT

- Audio Connection Box

 

 

Do "normalnego" wyposażenia zaliczyłbym (a ten większość tego nie ma)

- ESP + ASR (przy ESP ASR jest bardziej "aktywne" bo oprócz regulacji mocy silnika, przyhamowuje koło będące w uślizgu)

- handsfree (dla mnie REWELACJA, wszyscy co mają: chwalą)

- tempomat + ogranicznik prędkości

- składane elektrycznie lusterka

- fotochromatyczne lusterko wsteczne (ten nie powinien mieć, ale chyba ma?)

- automatyczna kimatyzacja

- przesuwane (każde osobno) wszystkie tylnie siedzenia (w tańszych wersjach zewnetrzne się nie przesuwają), plus regulacja nachylenia oparć (ale w ograniczonym zakresie)

- podgrzewana przednia szyba - ale nie elektrycznie. Nie wiem czy to jest też w manualnej klimatyzacji, ale w automatycznej gdy wybierze się nadmuch max na przednią szybę (specjaly guzik) - to włącza sie też klimatyzacja, która np. poprzez samo naśnięcie AC zimą nie włączy się. Wydaje mi się, że w funkcji "nadmuch na przednią szybę" klimatyzacją jest włączana "awaryjnie" na chwilę mimo niesprzyjających warunków zewn. Takie moje obserwacje.

- czujniki parkowania

- blok oporników grzewczych

- lampki oświetlające podłogę w drzwiach

- przy manualnej klimie z tyłu są korbki - ale ten chyba ma, zdjęcie niewyraźne, ale korbek nie widzę

- 2 dodatkowe gniazda 12V z tyłu

- składane oparcie pasażera z przodu (stolik), i można dłuższe rzeczy przewozić - np. drzwi ;)

- w najtańszej wersji (tego chyba nie dotyczy) - brak schowków w drzwiach oraz szuflad pod tylnimi fotelami

- tego to nie dotyczy - ale te z manualną klimą nie mają najczęściej też przeciwmgielnych świateł przednich

- czujnik deszczu i automatyczne światła (ten ma)

 

Czyli nie jest to taki zaś golas - przyznaję: zobaczyłem skromny opis, manulną klimę - wyciągnąłem trochę błędne wnioski. Ale cena i tak trochę wygórowana. Mój ma większy silnik, ten sam rocznik plus kilka innych bajerów (choćby ksenony) i ostatnio do ubezpieczenia był wyceniony (po wpisaniu wersji i odhaczeniu wyposażenia opcjonalnego)na nieco ponad 27 000 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No oglądałem

cena jak to cena jest chętny jest kupiec ;)

 

jestem posiadaczem 2 Lagun ;)

1 i 2 obie ph 1

1 w wersji RT - > tył korbelka bez klimy ale z ASB

2 w wersji Initiale - > full wypas

 

co do Scenica fotele skóra (chyba )

manualna klima

szklany dach

ESP....

schowków całe kilo

szyby wszystkie el. sterowane

hamulec ręczny taki dziwny (jak się to obsługuje?)

halogeny przód

żaluzje w tylnich drzwiach

blokady dziecięce

między przednimi fotelami podłokietnik z schowkiem

Alu felgi

czujnik deszczu (albo zmierzchu)

lusterko chyba fotochrom

to tyle co pamiętam

w sobotę drugie oględziny i decyzja

 

pytania

ile to pali (1,6 16V)

co ile wymiana oleju

co ile wymiana pasków

o co chodzi z tym hamulcem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dziwna wersja jest... Razi ten brak automatycznej klimy i tempomatu. Ale kto tam francuzów zrozumie. A hamulec ręczny elektryczny... Bajka. Zaciągasz ciągnąc za tą rączkę. Zwalnia się sam. Wystarczy, że zaczynasz ruszać. Super szczególnie jak stoisz na wzniesieniu. Pamiętam jak w Chorwacji auta parkowalismy na podjęździe do głębokiego garażu na dosłownie centymetry. POtem tylko jedynka i ruszało się nie zważajać, że ruszamy pod stromągórkę, a zjazd 4-5cm w dół to już uderzenie w drugi pojazd. Poza tym zawsze po wyłączeniu silnika się sam zaciąga. Dodam, że ciągle są monitorowane koła i jak zaczną się kręcić - to jeszcze mocniej dociąga. A jak to wykryłem. Wymieniałem przednie tarcze w garażu. Zgasiłem silnik. Bzzzzz.. zaciagnął sie ręczny. Podnoszę auto podnośnikiem, obracam przednie koło. a tu znów bzzzzzz.

Sparwdziłem jeszcze kilka razy i za każdym razem to samo. Mimo zaciągniętego hamulca po zgaszeniu silnika - obróto kołem powodował jeszcze raz bzzz i mocniejsze dociągnięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile to pali (1,6 16V)

co ile wymiana oleju

co ile wymiana pasków

Jeśli idzie o spalanie to mi po przejechaniu ok 1500 km w warunkach mieszanych (miasto - trasa) komputer pokazuje średnie spalanie 7,1 l/100km a przy tankowaniu od pełnego zbiornika do pełnego i policzeniu ilości paliwa wychodzi mi trochę mniej czyli ok 6,8.

Wymiana oleju co 30000 km a rozrząd co 120000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję o to mi chodziło

Poproszę o więcej od innych

W sobotę druga tura rozmów / negocjacji / sprawdzania autka

 

[ Dodano: 2010-06-07, 11:30 ]

No udało się, oglądnąłem dokładniej.

Fotele przesuwane, regulowane, prawy przedni się składa na stolik.

ABS, ESP wszystko jest

zestaw hands free też

czujnik deszczu, ciemności

schowków wszędzie pełno

2 gniazdka (drugie gdzieś w bagażniku - dzieci widziały)

braki

aut klima

bat anteny

z ceny schodzi :-P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!