Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup drukarki


Prezes

Rekomendowane odpowiedzi

Panie i panowie, potrzebuję porady przy zakupie drukarki.

Jest na rynku tyle tego, że normalnie człek traci głowę co wybrać.

Oczywiście liczy się ekonomia użytkowania - eksploatacja ;)

Drukarka ma być do pracy - NIE DO DOMU.

Obecnie użytkuję Canona iP 4200 i sobie bardzo chwalę - niestety musimy się rozstać

ze względów lokalowych ;)

Ma ogromną zaletę bo tusze są każdy osobno :!:

Mam sobie wybrać coś nowego i właśnie co ;) ;-)

Pytanie podstawowe - laser czy atrament ;) - odwieczny problem właśnie ;)

Atramentowe to coś z Canona pewnie, ponieważ ważne aby tusze w osobnych pojemnikach były :!:

Znalazłem też faje laserowe Samsunga i w miarę niedrogie.

Tonery to po około 130 zł za oryginał - zamiennik zazwyczaj połowę ceny oryginału.

Modele samsung

CLP-310 i 310N

CLP-315 i 315W

chyba tą CLP-350N --> amsung.com/pl/consumer/pc-peripherals-prtinters/printers/color-laser-printers/CLP-350N/SEE/index.idx?pagetype=prd_detail"]http://[ciach]amsung.com/pl/consumer/pc-peri...type=prd_detail

 

Ktoś może użytkuje takowy sprzęt i coś doradzi ;)

Proszę o konkretne odpowiedzi a nie lanie wody :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli potrzebujesz porady to mogę pomóc (a może nawet coś zaoferować ;-) ), bo widzę, że masz w miarę sprecyzowane oczekiwania.

 

Najważniejsze pytanie:

laser czy tusz? (laser napewno jest bardziej wydajny i nie zaschnie jak tusz, ale skoro używasz w pracy to zapewne codziennie pracuje i nie ma takiego problemu)

interesuje Cię sama drukarka czy tzw urządzenie wielofunkcyjne?

kolor czy cz.-b.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

olo2oo1, A temat li Ty widział ;) ;) ;)

Wyraźnie napisane DRUKARKI

Pytanie podstawowe - laser czy atrament ;) - odwieczny problem właśnie ;)

Gdybym wiedział to bym tego nie pisał ;)

Po tym co podałem w poście to myślałem, że to już jasne - KOLOR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze podstawowe pytania: do czego ma sluzyc drukarka ?

Jezeli drukowanie tekstu i nie zalezy na jakosci wydruku to laser.

Jezeli bedzie intensywnie uzytkowane... tylko laser.

 

Atrament jak koszta sa mniej istotne(z racji niewielkiej ilosci wydrukow)

i beda drukowane zdjecia (jakosc).

 

Ja akurat uzywam atramentowej Canona (format A3) gdy potrzebuje szczegolowego

i kolorowego wydruku.

Laserowa mam do dokumentow, gdzie nie jest istotna jakosc, raczej koszt i szybkosc druku.

 

Odnosnie producenta... no coz... ja HP juz mam dosyc, bardzo awaryjne i drogie materialy eksploatacyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezes, ja polecam drukarki brother sam mam DCP 375CW z WiFi

z eksploatacja wychodzą ekonomiczniej od epsonów koszt tuszy zamiennik TF1 to 7-10 zł szt. a jest ich 4 i starczają na zadrukowanie około ryzy papieru. To już druga drukarka tej firmy w moim posiadaniu duża zaleta 3 lata gwarancji, dodam tylko, że nie korzystałem nigdy. Starszy model właśnie poszedł na allegro. ;) http://www.brother.pl/g3.cfm/s_page/73190/...roduct/DCP375CW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak glownie dokumenty to ja bym bral zdecydowanie laser. (ja mam laser epsona).

Wifi czy wbudowany port eth to moim zdaniem bardzo wygodna sprawa.

 

Jak z wifi to postawisz tam gdzie pasuje, tylko zasilanie smiga.

Port ethernetowy tez fajna sprawa bo co prawda na kablu, ale mozna zdecydowanie dalej ustawic niz na USB.

Praca w sieci daje komfort taki, ze mozna sobie drukowac z dowolnego komputera w sieci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu zakupiłem HP Laser Jet 1006

Specyfika -> LINK

Co prawda nie była tania, ale drukuję duże ilości - mniej więcej ryzę miesięcznie i sprzęt naprawdę godny polecenia, drukuję szybko, duża pamięć i bardzo ładnie. Tonery-zamienniki kosztują ok 90zł na alledrogo ale za to starczają na ok 1500 stron.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądząc po ilości wydruków i zastosowań skłaniałbym się ku laserowej drukarce. Pamiętaj jednak, że urządzenia w niskich cenach nie zapewniają dobrej jakości dla czegokolwiek poza tekstem. Jednak przy takim obciążeniu w grę wchodzi jedynie laser. A pozostaje opcja rozważenia zakupu 2 drukarek ;)

W obecnych czasach wifi to dobra rzecz. Więc radziłbym Ci wybrać drukarkę z taką opcją. Poza oczywistą zaletą w postaci jednego kabla mniej, daje Ci to też możliwość używania jednej drukarki przez wiele komputerów.

Podsumowując, wybrałbym http://www.komputronik.pl/index.php/produc...g_CLP_315W.html

Tania eksploatacja to podstawowa zaleta. Przyzwoite parametry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i tak trzymaj. Mam już swojego samsunga około 2 lat i to moja pierwsza drukarka z której jestem zadowolony. Wcześniej używałem HP 610 i lexmarka Z45. Te atramenty to była tragedia. Teraz mam Samsunga ML 2010PR. Toner startowy wystarczył na 1200 stron przy czym jeszcze by drukowała ale już puszczał czasem paseczki więc na allegro zakupiłem sam toner w cenie 20zł i samodzielnie uzupełniłem. Śmiga super. Ceny eksploatacji znikome. Z tym że moja to drukarka czarnobiała.

Również w twoim przypadku stawiał bym na tego samsunga. Nie znam co prawda cen związanych z eksploatacją tych drukarek ale na bank będziesz zadowolony.

Dla mnie już tylko się liczy laser. Za inną bym nie patrzył. Miejmy nadzieję że ten samsung będzie tak samo dobrze pracował co mój. Ja na niego bym właśnie stawiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepper_pl, Jeśli idzie o tonery mamy umowę z firmą i u nich oryginał cz. 145 zł i kolor to 135 zł x 3 szt. Mamy jeszcze upust 15%

Lub można kupić w zestawie wszystkie za 480 zł.

czarny podobno starcza na 1500 str.

kolor na 1000 str.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!