Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z odpaleniem Megi.


Recommended Posts

Witam wszystkich.

 

Proszę o choćby drobną radę co może być mojej Megi (classic, 97r, 1.6 benzyna + LPG.)

 

Wróciłem z podróży (ponad 150km), zaparkowałem pod domem, wróciłem za godzinę i nie mogę odpalić.

Przekręcam kluczyk, zapalają się kontrolki, gaśnie ta od immobilaisera, przekręcam żeby odpalić, czuje opór w połowie, gdy się wsłucham słyszę tylko ciche TYK i NIC.

 

Sytuacja przypomina mi jak kiedyś podjeżdżałem pod wysoki krawężnik i włączyła mi się blokada antywstrząsowa (przyjechało assistance, facet pokombinował, puknął się w czoło, powiedział że to francuz, nacisnął przycisk pod maską i odpaliłem).

 

Teraz jednak mogę sobie przycisk naciskać i nic się nie dzieje, dalej nie odpala. Sęk w tym że w międzyczasie wymianiałem w Megi silnik i zakładałem gaz (może coś źle podłączyli- nie znam się aż tak dobrze, wzrokowo wszystko jest podłączone, kable od przycisku idą do skrzynki z bezpiecznikami pod maską).

Nie wiem tylko czemu ta blokada miałaby się włączyć. Mam wprawdzie niewyważone któreś koło i dość mocno drga powyżej 130, a jechałem autostradą więc może dlatego???

 

Po wymianie silnika i założeniu gazu też już raz tak miałem (na dodatek w Chorwacji), w nocy strasznie wiało, rano nie mogłem odpalić, charakterystyka jak teraz. Chorwaci chcąc bardzo pomóc wymyślili że może zapale na pych, głupie to było ale byłem zdesperowany, oczywiście nie odpaliłem, ale ku mojemu zdziwieniu chyba tak wybujaliśmy samochód że po odstawieniu na parking spróbowałem ostatni raz i o dziwo odpalił.

Przycisk wtedy też nie działał, na nim się skupiałem po pamiętnej poprzedniej przygodzie.

 

Ktoś może ma jakieś doświadczenia, pomysły???

Z góry dzięki za wskazówki.

Nie wiem nawet gdzie się udać- mechanik czy elektryk? Chyba raczej to drugie???

Jeśli możecie polecić coś we Wrocławiu będzie super, jak nie to coś znajdę.

 

Pozdrawiam

Kamil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że janksz, ma rację, ja też niedawno zmienialem silnik i po podłączeniu niby wszystkiego silnik odpalił, a gdy go sgasiłem już się nie dało odpalić a katrolki paliły,przyczyna-nieprzykręcony przewód masowy do silnika, więc podokręcaj przewody gdzie sie da i powinno być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!