Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Głośniki wysokotonowe w Megan


Rekomendowane odpowiedzi

Witam czy te tweetery mogę wstawić bez problemu zamiast gwizdków pod szyba w Megane Coupe?

http://allegro.onet.pl/item1092046327_twee...t_megane_i.html

Jak nie to możecie coś doradzić bo mam zepsuty prawy gwizdek. Nie umiałem znaleźć tego wątku tutaj wiec zakładam nowy.

I jeszcze jedno czy mogą być takie głośniki w drzwi?

http://www.audiosklep.pl/boschmann-pr-1658er-p-821.html

Wielkie dzięki za pomoc. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kowal2008, wyjaśnij różnicę jeśli możesz, między tweeterami a gwizdkami :shock: . Zakładam, że nie masz wstawionych gwizdków jakich używa sędzia piłkarski ;-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tweeter, to nazwa profesjonalna a gwizdek to tak między sobą...

Jeśli są dedykowane do Meganie I (tak wynika z opis na Allegro) to muszą pasować to chyba kwestia odkręcenie 2 śrubek (prawdopodobnie gwiazdek albo tors).

Co do głośników wchodzą 130 - 135mm 5 - 5.25 Cala = 13 - 13.5cm po wymianie polecam założyć oryginalne siatki ochronne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Merkaba, ja to wiem ;-) . Myślę, jednak, że warto używać właściwych nazw choćby po prostu głosnik wysokotonowy by nie wprowadzać zamieszania. Temat " Gwizdki w Megane Coupe " brzmi dośc dziwnie i do tego nie w tym dziale ;-) .

kowal2008, tak jak napisał kolega Merkaba, wysokotonowe(tweetery) będą ok., ale te boschmanny to za duży rozmiar. Poza tym może lepiej zastosować zestaw odseparowany a nie do wysokotonowych dodawać zestaw ( jak wynika ze zdjęcia) trójdrożny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do głośników wchodzą 130 - 135mm 5 - 5.25 Cala = 13 - 13.5cm po wymianie polecam założyć oryginalne siatki ochronne.

W wersji bez elektrycznych szyb masz 13 a z elek. szybami masz 16 bo mierzyłem a ten kolega ma racje tylko nie chodziło mi o różnicę miedzy tweeterami a "gwizdkami" tylko czy ten zamiennik pasuje bo na allegro często sprzedają gówna.

 

[ Dodano: 2010-07-14, 23:44 ]

pawelp2008 Myslisz ze bedzie zle grac na tych glosnikach? nie mam zamiaru sluchac niewiadomo jak glosno chce miec dobre brzmienie bo te glosniki wysoko tonowe nie daja rady tak a bedzie teraz szlo i z gory i z dolu jeszcze zrobie mala modyfikacje i bedzie ok. Rozmiar tez jest dobry 16cm chyba ze o cos innego tobie chodzilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam kupiłem Boshmanny 130mm (takie u mnie pasują) i pięknie dają ale ogólne jak rozmawiałem z sprzedawcę zalecał dać jakiś mały wzmacniacz.

A to z wielkością głośników do końca nie byłem pewny teraz już taki i za to dzięki :mrgreen:.

Z tweeterami to kolega nie wiedział to teraz wie Xd.

Co do zakupu pamiętaj, że wg polskiego prawa możesz zrzec się każdej umowy w ciągu 10 dni od podpisania a jak sprzęt się zepsuje to oddajesz na gwarancję i żądasz wymiany na nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kowal2008, chodziło mi o to, że nie ma sensu wkładać zestawu z wysokotonowym w drzwi( w tej lokalizacji i tak prawie go nie słychać) skoro masz ( będziesz miał) w desce rozdzielczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAk nie bedzie slychac to dobrze byle zeby echa nie bylo. Juz zamowilem te glosniki bo kolega mi radzil te. Wzmacniacz pozniej moze zamontuje. Narazie chce dobre brzmienie w samochodzie bo te z Renault glosniczki bucza troszke i maja suchy bass, praktycznie wcale go nie maja. No coz zamontuje i zobacze jak nie odsprzedam lub oddam. Wiele osob chwalilo glosniki z tej firmy. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kowal2008, ja nie oceniałem tych głośników. Pisałem jedynie o zasadzie montażu. Poczytaj, jest sporo na forum o zasadach montowania głośników w aucie. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy naprawdę na forum nikt nie potrafi koledze napisać wprost, że głośniki Boschmann to raczej najniższa klasa jakosciowo a do tego nie montuje siegłośników dwu/trzy drożnych na wysokości nóg mają w dodatku zestaw tweeterów w podszybiu ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tego nie montuje siegłośników dwu/trzy drożnych na wysokości nóg mają w dodatku zestaw tweeterów w podszybiu ???
przecież właśnie to napisałem kilka postów wyżej. ;-)
głośniki Boschmann to raczej najniższa klasa jakosciowo
zgadza się ale to już kwestia oczekiwań i wymagań.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

teraz zrobię wykop- znacie jakieś głosniki (firmę), którą mogę założyć w miejsce oryginalncyh wysokotonowych? tylko moja wersja Megane I Ph II- bo cięzko znaleźć oryginały, a jednak przydaja się. Na szczęscie obudowa mi została, więc tylko kwestia głośnika i podłączenia go.

Edytowane przez potentila
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!