Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane Coupe I ph II


Suarez87

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem zainteresowany zakupem meganki coupe, znalazłem na allegro taki egzemplarz i jestem nim poważnie zainteresowany:

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13758933

 

czy widzi ktoś coś na zdjeciach co mogłoby dyskwalifikowac ten samochód? a może ktoś zna to auto?

 

dziękuje za odpowiedź i Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przodu cos się działo, atrapa chłodnicy jest od zwykłej wersji. Zderzak tył chyba lakierowany. Poza tym raczej ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O własnie o takie wskazówki mi chodziło, ponieważ jeszcze nie za bardzo orientuje się w temacie Megane. Będę chyba musiał jechać ją oglądnąć z bliska bo w sumie ze zdjęć to cięzko coś wywnioskować, a tak ogólnie to dobra cena jak za ten rocznik i takie wyposażenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klima jest, el. szyby są, tylne uchylne szybki również elektryczne - w coupe chyba więcej nie potrzeba :mrgreen:

Cena jest rozsądna, ale licz się z tym, że jeszcze coś trzeba będzie dołożyć po zakupie. Nie ma zdjęcia komory silnika, nie wiadomo czy tam się sajgon nie odbył po uderzeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile było stuknięte... ale to się okaże na miejscu, a tak w ogóle to jakie sa takie główne usterki w tych megankach? na co są czułe? i czy naprawy drogie?

sory że tak zadaje pytania ale nie chciałbym kupić coś do czego będę wiecznie dokładał ponieważ fundusze mi na to nie pozwalają.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na przednim pasie, po otwarciu maski powinna być czarna naklejka z ostrzeżeniami w różnych językach. Przy pociągnięciu za dźwignię otwierania maski, maska powinna odskoczyć i powinieneś usłyszeć pstryknięcie.

Silniki 1.6 16V to dość dobre i proste jednostki. Co do reszty - sprawdź elektrykę. Jak nie masz większej wiedzy zabierz ze sobą mechanika, albo jedź na stacje diagnostyczną. Warto zabrać ze sobą osobę, która nie będzie w żaden sposób napalona na kupno tego auta, taki wolny słuchacz. Jak auto było w miarę zadbane, to można rozważyć zakup.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza nie wygląda źle. Wgniecenie na lewym błotniku tylnym, zaraz za drzwiami. Cena trochę niska.

Ta druga z zewnątrz tez nie jest zła, jednak cena świadczy o tym, że coś będzie nie tak z silnikiem lub zawieszeniem. Gałkę zmiany biegów mam taką samą, a przy większym przebiegu wygląda lepiej niż ta przy 120tys km :mrgreen:

W tych pieniadzach ogólnie rzecz biorąc można szukać zadbanej phI lub zaniedbanej phII, do której trzeba bedzie dołożyć. Zastanów się czy warto kupować skarbonkę, czy lepiej dołozyć do czegoś lepszego. Zakup coupety to nie łatwa sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No własnie też tak myślałem że moze to być troche za tanio a raczej nie mam za bardzo pieniędzy żeby wkładać ciągle... To z tego co widze ciężko będzie z tym zakupem, narazie rozglądam się tylko w małopolsce lub na śląsku i nie ma nic ciekawego do 9000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Również poszukuję Megi w Coupe, więc myślę, że Suarez87 nie obrazisz się, jak podłącze się do topica :mrgreen:

Osobiście mi również wpadła w oko Megi z Krakowa z ostatniego linku, poza tym jest jeszcze jedna ciekawa na otomoto:

http://otomoto.pl/renault-megane-coupe-z-k...-C13951933.html

Stoi całkiem nie daleko mnie, może jutro uda mi się ją oglądnąć, więc uwagi mile widziane :P

Pozdrawiam

[ Dodano: 2010-08-04, 15:54 ]

Up... Proszę o opinie na temat w/w meganki.

Czy mogę iść do ASO Reni z VINem i powiedzą mi co było robione przy jakim przebiegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!