Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Scenic I


komornik

Rekomendowane odpowiedzi

Kurde jak ty to widzisz <piwko> ja po zdjeciach myślałem że jest wporządku :oops: hehe

Znalazłem niedaleko siebie scecnica 2000r 2 tyg temu przywiezionego z włoch 1.6 16v wersja rxt (nic mi to nie mówi:)) podjadę go obejrzeć, gość kompletuje papiery czy coś tak że pozostaje niby 250zl na rejestrację a chce za niego 12900 mysle ze za 12500 pojdzie, więc cena chyba wporządku. Trochę się obawiam tych Włoch, bo widziałem mojego kuzyna Rovera właśnie stamtąd i po 3 latach jazdy tutaj cały lakier zmatowiał i się łuszczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oglądałem tego 1.6 rxt z 2000r z przebiegiem 98tys :oops:

powiem szczerze że w środku kierownica troszke przetarta a pozatym pedały nie wytarte, lewarek biegów nie wytarty, siedzenia zarówno z przodu jak i z tyłu w stanie powiedziałbym idealnym, silnik nie myty - nie widać żadnych wycieków, odpaliłem go to fajnie równo chodził. Z tego co widziałem to tylna klapa troszke z prawej strony wgnieciona ale tym się nie przejmuję bo ani farba nie odprysła ani się nie połamała, i z prawej strony na zderzaku delikatne ryski, przy cofaniu pewnie zabardzo ktoś skręcił :)

Silnik 1.6 16V ale w porównaniu do mojego z Hondy to się nie umywa, tyle że szaleńcze jazdy mnie już nie interesują a nawet pomimo tego że dosyć długo się zbiera to radzi sobie nienajgorzej. Daleko nie jezdziłem bo auto bez blach, w trakcie opłacania - przywiezione na lawecie - ale z tego co zaobserwowałem to zawieszenie powinno być wporządku - na zakrętach nie czułem jakiegoś ściągania tak samo stuków itp.

Samochód stał na słońcu cały dzień ale jak odpaliłem i włączyłem klimatyzacje na full to nie mroziła tylko takie zimne powietrze leciało z nawiewów...czy klima nie powinna odrazu wyrzucać powietrze takie że po minucie musiałbym ją skręcić z max trochę niżej?

Porównywałem z wersją Tomik'a i trochę wyposażenie inne..

nie ma skórzanej kierownicy tylko zwykła

klima manualna

nie ma haka

nie ma rolety tylniej szyby ale szyba tylna jest otwierana

 

Czy to aby napewno wersja RXT?

 

No i tak jak myślałem udało się zejść do 12.500zł więc cena z tego co się orientuję chyba OK

Aha strasznie dziwnie się jeździ tymi scenicami :) Jak w autobusie, a pedały czułem się jakbym w podłogę wciskał <piwko> ale chyba idize się przyzwyczaić do tego :)

 

Aha i jeszcze zapytam co ewentualnie pasowałoby wymienić oprócz rozrządu+pompy wody, oleju i filtru? I czy samochód z 2000r można sprawdzić w serwisie Renault tzn jego historię mając VIN?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie po VINie ASO poda Ci jedynie wyposażenie.

Dopiero od niedawna mają rozbudowaną bazę danych o przeglądach i naprawach.

Sprawdź zawieszenie w aucie, warto też wymienić olej w skrzyni biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z przebiegiem 145tys :oops: a w środku kiera, lewarek i podłokietniki wyglądają jakby przejechały z 245tys :) A szukanie samochodu nie mając czym jeżdzić to straszna mordęga - przechodziłem to już raz i więcej nie chcę i nikomu nie polecam.

 

jak wytrzymasz do grudnia to bierz mojego. Szkoda opowieści tutaj, kto wie to wie , że rzeczywiście bezwypadek, nie powodziowe, na 100% ori przebieg 137 000km, nic nie dłubane, nie grzebane , jeździ i jeszcze dłuuugo pojeździ. Auto w rodzinie od nowości (ja wziąłem od wujka pedancika). Stety lub niestety jest drogi 16tyś, ale jak zobaczysz to będziesz wiedział dlaczego.

 

Aaaaa 1,6 16V z nowym LPG GSI BRC ;-)

Dlaczego w zimie, bo wtedy wujek bierze kolejne auto z salonu a ja od niego Scenica 2.

 

A by być do końca szczery to mam już rezerwacje za 15tyś w ciemno ale jak mnie przekonasz cenowo...

 

[ Dodano: 2010-08-07, 21:38 ]

oglądałem tego 1.6 rxt z 2000r z przebiegiem 98tys <piwko>

powiem szczerze że w środku kierownica troszke przetarta

 

czy klima nie powinna odrazu wyrzucać powietrze takie że po minucie musiałbym ją skręcić z max trochę niżej?

przy 98tyś kierownica nie powinna być ani trochę wytarta. Wiem bo kupiłem moje auto przy przebiegu 88tyś i dopiero teraz pokazały się jakieś lekkie wytarcia.

 

Niestety ogrzewanie i chłodzenie a ogólnie wentylacja w Scenicu nie jest rewelacją. Miałem przyzwyczajenia z niemieckich gdzie po minucie wręcz mroziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

C.D. poszukiwań <ok>

Tyle że teraz skaczę z tematu megane do scenic, bo kombi też by było.

Ale teraz znalazłem takiego oto scenica:

http://otomoto.pl/renault-scenic-klima-sta...-C11201405.html

i znów proszę o opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zły nie jest, ale:

-Tył bardzo wysoko stoi;

-Brak wycieraczki z tyłu;

-Gniota nad prawą klamką z przodu;

-Wersja dość skromna.

Najważniejsze to zapytaj co z tym tyłem było robione. Przy takim podniesieniu amorki się szybciej skończą niż ustawa przewiduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!