Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane II Kombi


biker_xc

Recommended Posts

Witam,

od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem wymiany mojej leciwej meganki classic z 97r na megankę II, najlepiej kombi. Dosyć dużo ostatnio czytałem o bolączkach konkretnych silników i powiem wam jedno mam jeden wielki mętlik w głowie. Na początku chciałem diesela 1,9 dci bądź 1,5. Samochód koniecznie z conajmniej 2005 r, no ostatecznie 2004 gdyby było warto. Poczytałem o problemach z wtryskami, Fapem przepływomierzami i pomyślałem ze chyba pozostane przy benzynce, ale conajmniej 1,6. No i klops znów poczytałem - kzfr spędza mi sen z powiek. Domyślam się, że kupując używane auto trzeba liczyć się z koniecznością napraw kilku elementów, jednak wolałbym nie pakować się w jakieś totalne bagno. Samochodem śmigam około 15 tyś rocznie. Raczej śmigam na krótkich dystansach, jednak weekendowe wypady są tym co lubię najbardziej. Dieselek teoretycznie przyniesie oszczędność w zużyciu paliwa, jednak jak wiadomo naprawy mogą być bardziej kosztowne aniżeli benzyniaka.

Kombiaka w benzynie jest dosyć ciężko znaleźć, dieselków 1,5 bądź 1,9 zatrzęsienie. Wszystkie około 120-170 tyś. na polskie realia całkiem realne przebiegi - o ile samochód nie był wykorzystywany do celów zarobkowych, jednak na zachodnie (oni mają autostrady) standardy troszke przymało. Poradźcie proszę co w moim przypadku jest sensownym wyjściem.

Co powiecie na coś takiego:

takiego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak coś to mogę poszukać ci auta w NL. Posługujesz się niemieckim lub angielskim ?? Za dobre piwo powiem ci co i jak..po więcej info zgłoś się na GG: 1751581.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że 1.5dCi w mieście to się jeszcze sprawdzi, ale na trasę wydaje mi się jednak zbyt słaby - na polskich drogach do wyprzedzania się średnio nadaje przy sporym kombi, a na autostradzie spali tyle samo co 1.9 dCi. Przy przebiegach rzędu 15tkm rocznie uzbroiłbym się w cierpliwość i poszukał 2.0 16v. Tym bardziej że przy tym silniku będzie to prawdopodobnie auto dobrze wyposażone i większa szansa że nie zajeżdżone.

Na przykład: http://otomoto.pl/renault-megane-privilege...-C12635919.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klamka zapadła. Łezka kręci się w oku, ale trafiła się Xsara Picasso 1,6HDI 109KM bez FAP sprowadzona z Francji z przebiegiem sprawdzonym w ASO około 50 tyś. Wyprodukowana - listopad 2004. Odbieram w najbliższych dniach. Od dwóch lat mam meganke 1 z 96r classic 1,4 75km i powiem wam, że dołożyłem do niej jakieś 3-4 tyś między innymi w przednie zawieszenie oraz uszczelkę pod głowicą. W sumie autko mnie nigdy nie zawiodło i nigdy nie odmówiło posłuszeństwa. Demonem prędkości nigdy nie było ale dwoje dorosłych plus dwoje rocznych szkrabów podróżowało w dosyć komfortowych warunkach. W rodzinie pozostaje jeszcze jedna meganka Taty, więc pewnie czasem zapytam jak coś naprawić ;-)

Pozdrawiam i dziękuję za wypowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!