matti2515 Napisano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2010 Witam, Mam znowu problem z megi. :) Otóż gdy jadę na niskich obrotach lub po wciśnięciu sprzęgła samochód gaśnie. nie wiem co może być przyczyną tej usterki. :) 10 wjadę na kompa jeżeli problem się nie rozwiąże. Ostatnio wymieniłem przepustnicę z czujnikiem. A w zeszłym roku: Czujnik poł. wału korbowego oraz 4 świece. Proszę o porady. Pozdrawiam [ Dodano: 2010-08-17, 14:17 ] No to tak: Wymieniłem przewody świec i odzyskał Power :) Ale niestety nadal gaśnie. Dziś byłem na diagnostyce xD i mechanik sprawdzał błędy okazało się że komp nic nie ujawnił. ;] Następnie sprawdzaliśmy parametry: temperaturę itp. wszystko było w normie. Również sondę lambda która też mieściła się w granicach normy. Komputer niestety nic nie wykazał. Gdy rozmawiałem z inżynierem w sklepie to sprawdził: hamulec na niskich obrotach nie jest twardy, i inne wężyki. I stwierdził że: o wymiany będzie:Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - map sensor. Przy okazji wymienię wężyk od tego czujnika. Dodam że nie pokazywała się żółta kontrolka usterki ( EKG) samochodowi poprostu spadały obroty. I jeszcze mam do was pytanie. Bo znalazłem: http://pompapaliwa.pl/?781,czujnik-cisnien...ane-clio-twingo. Co o tym zamienniku sądzicie? Bo na jednym z forów wyczytałem że WRC Hiszpania różni się od bosha technologią wykonania bosh pracuje na hybrydzie a WRC na pojedynczych chipsetach. WRC --> Wielofunkcyjne Renomowane Cenowo :) Także pisali że WRC nie są najgorszymi zamiennikami. Jeżeli to prawda to szkoda wydawać 140zł więcej. Może ktoś zakupił jakąś część od WRC z strony www.pompypaliwa.pl lub swiatczesci.pl Jeżeli tak to podzielcie się opinią :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.