Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Porada w zakupie Renault Megane


orangemisia

Rekomendowane odpowiedzi

Taki golas w podstawowej wersji, bez klimy. Brak przedniego lewego nadkola. Nie wiem czy dobrze widzę, ale z tyłu chyba też nie ma nadkola po lewej stronie, albo jest czymś umalowane (nie mam pewności).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, zdaje sobie sprawę,że jest on w podstawowej wersji. Jadnak mi to nie przeszkadza;)

 

Właśnie wróciłam z oglądania go.

Ogólnie wyglądał ok. Ale...brak właśnie tego nadkola(zauważyłam tylko brak prawego nadkola z tyłu) i owszem jest lekkie wgniecenie obok napisu Megane. Sprzedający tłumaczył się,że brak nadkola jest spowodowany śniegiem,lodem zgromadzonym tam w zimie.

Nie wiem czy mu wierzyć? Jeśli nie to czym innym mogło to być spowodowane?

 

Czy pod maską waszym zdaniem jest tak na oko okey?

Bo na tym to ja się nie znam. Patrzyłam raczej tylko na wygląd wizualny ;-)

 

P.S. Ile mogła by wynieść naprawa/nowe nadkola?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena myślę,że jest taka,ponieważ:

a) nie ma klimatyzacji

<piwko> wnętrze ma dość zaniedbane

jednak boje się,że ma jeszcze ukryte jakieś wady :-/

 

Co do klimatyzacji. Sprawa jest przemyślana;)

Wiem,wiem,że teraz klima to podstawa,ale ja jej naprawdę nie potrzebuje;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wnętrze ma dość zaniedbane

Jak ktoś nie dba o wnętrze, to moim zdaniem nie dba również o mechanikę. Nie robił nic na czas, niedociągnięcia się nazbierały i trzeba sprzedać auto, bo koszt remontów za duży. Taka moja opinia <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klima to podstawa,ale ja jej naprawdę nie potrzebuje;)

Są jeszcze zawsze przecież zimne łokcie <piwko>

 

Ja teraz na cztery kółka bez klimy nawet nie zwracam uwagi, a moją Megi sprzedam tylko i wyłącznie z powodu jej braku ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wnętrze ma dość zaniedbane

Jak ktoś nie dba o wnętrze, to moim zdaniem nie dba również o mechanikę. Nie robił nic na czas, niedociągnięcia się nazbierały i trzeba sprzedać auto, bo koszt remontów za duży. Taka moja opinia <piwko>

Też się nad tym zastanawiałam. Jednak patrząc na właściciela,czyt. pomaga rodzicom na rolnictwie,umiem to zrozumieć. Auto po prostu używała i nie patrzył na wygląd tylko na funkcjonalność. Właściciel twierdzi,że interesuje się motoryzacją i o auto dbał.

No nie wiem. Dzisiaj znów jedziemy go obejrzeć,tym razem jednak bardziej przyjrzymy się sprawą technicznym,a nie wizualnym jak wczoraj. Tzn. przyjrzy się mój chłopak,który na pewno zna się bardziej na samochodach niż ja ;-)

 

 

Edit:

Zapomniałam wspomnieć o tym nieszczęsnym wyposażeniu.

Tak jak wspominałam,to podstawowe wyposażenie mi wystarczy, ponieważ

a) aktualnie mam auto ze średniowiecza,więc ten to będzie już i tak luksus :oops:

:) nie będę jeździć nim w żadne długie trasy, ani super często.

potrzebuje samochodu który będzie żwawo jeździł i mnie nie zawiedzie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.4 90KM, żwawo jeździł? Zresztą wszystko zależy jakimi autami jeździłaś wcześniej... dla jednego 90KM, to będzie rakieta, a dla innego, który jeździł autem ze 150KM, to ta megi będzie się ledwo co turlała.

 

Pozwolę sobie również zauważyć, że wszystkie megi które oglądałem(również jestem na etapie zakupu), miały przetarte boczki drzwi, miały przebiegi grubo ponad 200 tys km więc te 125tys km można wsadzić między bajki (chyba, że ktoś miał dziwny nawyk opierania łokcia)

 

Moim zdaniem powinnaś zdjąć te szmaty imitujące pokrowce i zobaczyć w jakim stanie jest boczek fotela kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!