Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wyczyszczona Przepustnica PROBLEM!!!


Gwoper

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Ja gdy odpalam auto (zimne) (a pali zawsze na dotyk) obroty utrzymuja sie na poziomie 1000-1100obr/min. gdy się rozgrzeje mam 750 i cisze jakby w ogóle nie chodził:), przy zimnym troszke klekocze, ale może to kwestia reg. zaworów bo jeszcze nie robiłem. Czy 1000 to normale obroty dla zimnego silnika czy powinny być od razu 750. Dodam że niedawno czysciłem krokowca i zadnej różnicy. Czy brac sie za przpustnice, czy jednak dac sobie spokój?

Edytowane przez marek24p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli obroty nie przekraczają max 1200-1300 rpm nie ma się czym przejmować. Wszystko wynika z temperatury otoczenia i naładowania akumulatora. Po nagrzaniu obroty powinny utrzymywać się na poziomie 750 +/_ 50 rpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Mam megane 2 2005r. 1.6 16v saloon. Jestem juz po wymianie kzfr a mimo to odpalajac dzisiaj auto po nocnym postoju obroty zaczely falowac a na koncu spadly do zera i silnik zgasl. Zastanawiam sie wlasnie czy to efekt przybrudzonej przepustnicy lub czegos innego? (Odpalalem auto 3 razy z tym samym efektem zanim zaczelo pracowac normalnie). Rowniez gdy jade i wcisne pedal gazu slysze swist / gwizd z silnika, czy to jest powiazane z przepustnica?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącze się do wątku ponieważ mam podobny problem, mam megi 1.4e 8v 1998 rok. Ostanio zauważyłem, że obroty potrafią wskoczyć do 3-4 tysięcy, chciałem zapytać czy to jest wina przepustnicy ? Auto potrafi na drodze samo dodac gazu ;/ i troche nie bezpieczne się to robi.

 

Z góry dziękuje za odpowiedzi Pozdrawiam kszyhuu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odłączyłem akumulator na 30min aby zresetować komputer i problem na jakiś tydzień zniknął, ale dzisiaj zauważyłem, że problem powraca. Przełączyłem na benzynę ale dalej się tak działo (były wysokie obroty - 3/4tys.)

P.S mam instalację gazową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich, mam tez problem z przepustnica i wyczyscilem ja tak jak tutaj radzono,ale niestety nic sie nie zmienilo, nadal obroty faluja i silnik pracuje nierowno, co moge jeszcze zrobic i w jaki sposob zaradzic temu problemowi??? Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Podbijam! Też mam taki problem. Wyczyściłem korokowca, przepustnice, wymieniłem o-ringi, ale obroty dalej falują i wahają się 1200-900. Zastanawiam się czy może dostaje gdzieś lewe powietrze np. z filtra węglowego, bo widziałem że poprzedni właściciel coś przy nim robił i zasmarował silikonem grubo łączenie filtra z wężem idący do kolektora? Albo może coś z serwa, z podciśnienia zaciągać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!