Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wyczyszczona Przepustnica PROBLEM!!!


Gwoper

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...

Ja gdy odpalam auto (zimne) (a pali zawsze na dotyk) obroty utrzymuja sie na poziomie 1000-1100obr/min. gdy się rozgrzeje mam 750 i cisze jakby w ogóle nie chodził:), przy zimnym troszke klekocze, ale może to kwestia reg. zaworów bo jeszcze nie robiłem. Czy 1000 to normale obroty dla zimnego silnika czy powinny być od razu 750. Dodam że niedawno czysciłem krokowca i zadnej różnicy. Czy brac sie za przpustnice, czy jednak dac sobie spokój?

Edytowane przez marek24p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli obroty nie przekraczają max 1200-1300 rpm nie ma się czym przejmować. Wszystko wynika z temperatury otoczenia i naładowania akumulatora. Po nagrzaniu obroty powinny utrzymywać się na poziomie 750 +/_ 50 rpm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Mam megane 2 2005r. 1.6 16v saloon. Jestem juz po wymianie kzfr a mimo to odpalajac dzisiaj auto po nocnym postoju obroty zaczely falowac a na koncu spadly do zera i silnik zgasl. Zastanawiam sie wlasnie czy to efekt przybrudzonej przepustnicy lub czegos innego? (Odpalalem auto 3 razy z tym samym efektem zanim zaczelo pracowac normalnie). Rowniez gdy jade i wcisne pedal gazu slysze swist / gwizd z silnika, czy to jest powiazane z przepustnica?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6, pkt. 5.7

 

0cool

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącze się do wątku ponieważ mam podobny problem, mam megi 1.4e 8v 1998 rok. Ostanio zauważyłem, że obroty potrafią wskoczyć do 3-4 tysięcy, chciałem zapytać czy to jest wina przepustnicy ? Auto potrafi na drodze samo dodac gazu ;/ i troche nie bezpieczne się to robi.

 

Z góry dziękuje za odpowiedzi Pozdrawiam kszyhuu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odłączyłem akumulator na 30min aby zresetować komputer i problem na jakiś tydzień zniknął, ale dzisiaj zauważyłem, że problem powraca. Przełączyłem na benzynę ale dalej się tak działo (były wysokie obroty - 3/4tys.)

P.S mam instalację gazową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich, mam tez problem z przepustnica i wyczyscilem ja tak jak tutaj radzono,ale niestety nic sie nie zmienilo, nadal obroty faluja i silnik pracuje nierowno, co moge jeszcze zrobic i w jaki sposob zaradzic temu problemowi??? Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Podbijam! Też mam taki problem. Wyczyściłem korokowca, przepustnice, wymieniłem o-ringi, ale obroty dalej falują i wahają się 1200-900. Zastanawiam się czy może dostaje gdzieś lewe powietrze np. z filtra węglowego, bo widziałem że poprzedni właściciel coś przy nim robił i zasmarował silikonem grubo łączenie filtra z wężem idący do kolektora? Albo może coś z serwa, z podciśnienia zaciągać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!