Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Tylny błotnik -klepać czy wycinać i wstawiać


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Czeka mnie likwidacja kolizji z autocasco w opcji z częściami oryginalnymi.

 

Jutro mam wizytę likwidatora ubezpieczeniowego, dzis podjechałem do blacharza, do którego mam zaufanie i tu zaskoczenie:

 

Ten blacharz optuje za wyklepaniem. Wycinanie błotnika i wstawianie nowego odradza, ponieważ na spawach nie ma możliwości zabezpieczenia antykorozyjnego tak jakfabryczny element a części blacharskie oryginalne to takie tylko z certyfikatem i niekoniecznie produkowane w renault - tak swtierdził.

 

Co Panowie na to powiecie, czy ten blacharz ma rację? Można coś takiego wyklepać aby było estetyczne bez kilograma szpachli, która odpadnie po 2 latach? Bardzo proszę o poradę, nie mam doświadczenia w naprawach blacharskich.

 

z góry dziękuję za opinie

 

foto uszkodzenia poniżej:

post-25865-1284670216_thumb.jpg

post-1-1284670216_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby to był przedni to można odkręcić i wymienić, tu trzeba ciąć, więc posłuchałbym blacharza. Spawanie będzie tylko w miejscu gdzie jest rozdarty, czyli troszkę, jak dobrze wyklepie to "tynku" będzie bardzo niewiele, zakonserwuje i będzie ok. O ile dobrze widzę to jest "fałdka" przy drzwiach, jeśli ma pojęcie, a jest blacharzem to można troszkę "pociągnąć" błotnik. A i wszystko zależy "na jakim towarze" pracuje lakiernik bo to podstawa, niektórych nawet miernik nie wychwyci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, przy drzwiach zrobiła się fałda. Z wierzchu to wygląda nawet nie groźnie ale jest też przesunięcie podłogi strefy zgniotu - kufer poszedł w prawo i klapa bagażnika jest zakleszczona. Takie wyciąganie tej podłogi to poważna sprawa, mam się martwić czy nie?

 

 

Dziękuję za opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam podobne uszkodzenie tylko bardziej wgniecione. Lakiernik powiedział że to zrobi o żadnym wycinaniu i wstawianiu nic nie wspominał wiec na pewno będzie wyciągał/klepał :)

W twoim wypadku to bym wyciągał/klepał co stara blach to stara, do nowych elementów mam dystans.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawnymi czasy, gdy miałem jeszcze Skodzinkę FIAT 125p wjechał w jej piękny tyłeczek. Blacharz prawy bok wyciągnął i wyklepał. Pas tylny kupiłem nowy. Po ok pół roku miałem bardzo bliskie spotkanie z wilkiem. Do wymiany pas przedni (i nie tylko, ale skupię się na blachach). Po około trzech - czterech latach z nowych blach zaczęła wyłazić rdza. A prawy boczek nawet po piętnastu latach wyglądał tak, że chciało się pogłaskać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!