Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

nie odpala- pompa paliwa?


ucho103

Rekomendowane odpowiedzi

przy cofaniu z parkingu, zgasła i nie da się odpalić...

 

nie słychać pompy paliwa.. miernik nie pokazuje napięcia (tylko nie wiem które przewody na wtyczce pompy są do silniczka-mierzyłem na dwóch grubszych-bodaj czarny i biały,zakładam że 3 pozostałe cieńsze są do pomiaru ilości benzyny) ?

 

próbowałem uruchomić awaryjnie tylko na gazie-i też nie pali

rozrusznik kręci

czujnik położenia wałka rozrządu ma 190omów..ma mieć 250..ale przecież przez pierwsze 2s zapłonu i tak powinna pompa działać!?

 

bezpieczniki wszystkie sprawdzone

 

co dalej sprawdzić i jak? jak spawdzić przekaźnik pompy czy jest sprawny (jego cewka ma dobrą oporność 70omów)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ten przekaźnik pompy paliwa, u mnie nie odpali na gazie bez niego. Nie wiem jak ktoś to podłączył, ale jak się go wyjmie przy pracy na gazie to auto gaśnie :)

Przekaźnik powinien pstrykać i łączyć 2 pozostałe przewody. Na początek wyczyść jego styki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są czyste... tylko właśnie nie wiem jak go sprawdzić...

 

bo mam tam podpięte 2 przewody do niego.... i na nich mam 12V na postoju,zapłonie i rozruchu cały czas tyle samo

 

i dwa inne na których jest 1,5V przy zapłonie i rozruchu, a na postoju 0V

 

a ten środkowy nie jest do niczego podłączony

 

 

i dlatego sie zastanawiam, czy to nie wina komputera może ? bo coś mi tu nie pasują te napięcia....bo wg książki to ten przekaźnik powinien właśnie uruchamiać pompę na 2s po zapłonie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij obudowę z tego przekaźnika i będziesz wiedział które przewody łączy. Dodatkowo jak go rozbierzesz to będziesz widział czy się rusza przy włączaniu zapłonu. Nie jestem pewien teraz na 100%, ale wydaje mi się że jak połączysz te na których jest 12V cały czas niezależnie od stacyjki to powinna się włączyć pompka. Prawdopodobnie gdzieś nie masz masy, albo kable są zaśniedziałe i nie dochodzi prąd do przekaźnika i dlatego masz tylko 1,5V. Na początek sprawdź czy w ogóle rusza się przekaźnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki, znalazłem już w sieci opis tych przewodów-gdzie idzie jakie napięcie i dlaczego...pomierzyłem.. i znalazłem przyczynę

 

odpięty jeden z pinów/kabelków wychodzący z komputera do przekaźnika pompy paliwa...dobrze że wypiął się na parkingu, a nie na trasie przy powiedzmy 150km/h, albo przy wyprzedzaniu :shock:

 

pomału mam już dość meganki :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!