Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

umarła ( nie odpali) O co kaman?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam :-D Kochani pomóżcie reanimować moją furę , nie mogę bez niej żyć.Byłem szczęśliwym właścicielem teraz jestem zdołowanym posiadaczem.

megane96 K7M 702

Wsiadam, zapalam bez najmniejszego problemu, wyjeżdżam z posesji 500m jedzie bez zarzutu, później jest trochę pod górkę szarpie ale dalej następne pół kilosa jedzie . Wbijam 4 pedał w podłodze a ona zwalnia , zapala się kontrolka ładowania i silnik gaśnie. Już nie odpali, myślałem że zabrakło paliwa , więc zatankowałem i dalej nic nie pali.

Wymieniłem świece i sprawdziłem iskra jest na wszystkich świecach,paliwo podaje,pompa działa, immobilaser zachowuje sie normalnie jak zawsze,czujnik położenia wału odkręcony, wyczyszczony i zmierzona rezystancja wszystko w porządku,czujnik antywstrząsowy wciśnięty więc chyba ok.

Co dalej dlaczego nie chce zapalić proszę pomóżcie ma ktoś jakieś pomysły :)((

Mogę jeszcze dodać że ostatnio zauważyłem także że wentylator na chłodnicy wyłącza mi się wraz z wyciągnięciem kluczyka ze stacyjki a to chyba nie jest normalny objaw, przecież powinien chyba pracować do momentu schłodzenia cieczy(czekałem więc zawsze aż się wyłączy i dopiero przekręcałem kluczyk), a do tego wskaźnik temperatury dziwnie sie zachowuje. może padł czujnik temperatury i komputer nie pozwala uruchomić silnika ????Istnieje w ogóle taka opcja ???

Proszę ratujcie, mam nadzieję że to nic poważnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[Cięcie]

 

aku w porządku , rozrusznik kręci ale nie chce zapalić , a kontrolka ładowania zapaliła się gdyż samochód tracił moc więc przestawał ładować chyba dobrze rozkminiam :-D

 

Jako nowy, powinieneś na wstępie przeczytać regulamin forum i się do niego stosować :!: - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

nie wiem jaki miał przebieg,samochód sprowadziłem a książki serwisowej nie było, z naklejki na osłonie rozrządu trudno stwierdzić cyferki się zmyły.

Samochód jest u kolegi w serwisie więc robocizne mam za grosze można powiedzieć

Zawór ssący kosztuje 14zł x4wydechowy 19złx4 tłok z pierścieniem 92złx4., pasek 62zł pompa wody 140zl. rolka napinająca 114zł, uszczelka pod głowicę70zł,koszt oleju , wszystkie filtry , planowanie głowicy ze sprawdzeniem po znajomości jakoś to będzie :)))).

 

Po zakupie zrobiłem 600km i strzelił. Wiem ryzykowałem miałem wymienić od razu jak mi radzili ale nie było kaski chciałem pojeździć z miesiąc i wymienić nie zdążyłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chytry dwa razy traci :) Ale taka prawda. jak kupiłem pierwsza Meganke to prosto od klienta pojechałem do kumpla do warsztatu, przy drugiej mam prościej bo mam książkę serwisową 109k wymiana rozrządu kupowałem jak miała 129k. aktualnie 154k więc powoli należy sie zbierać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!