Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

podpowiedzcie inst. LPG do RX4 2.0 16V (140KM


ZygaM

Rekomendowane odpowiedzi

Przepraszam, że pytam, ale nie znalazłem satysfakcjonującej podpowiedzi, więc proszę o nią w nowym temacie-poście. Jaka powinna być minimalna konfiguracja inst. LPG do mojego silnika 2.0l 16V 140KM. Człowiek który sprowadzał mi auto zaoferował złożenie mi instalacji w swoim zaprzyjaźnionym warsztacie za cenę do 2 000 zł. Obawiam się tych "przyjaźni" bo już ja się przejechałem na czymś takim. Chciałbym wiedzieć, jaka jest konfiguracja średniej klasy instalacji, aby prawidłowo zgrała się z tym silnikiem, żeby się nie męczyła. Za odpowiedzi dziękuję.

ps. szukałem nawet w profilach użytkowników, nikt nie napisał swoich konfiguracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Średnia półka raz :)

Sterownik STAG 300 Plus, reduktor Zavoli Zeta S lub Magic III, wtryskiwacze Magic Jet.

Ewentualnie można zainwestować w lepsze wtryskiwacze pokroju Matrix lub Hana H2000.

Podstawa to dobry gazownik, lepiej teraz trochę dopłacić, żeby później mieć spokój.

Instalacja na podzespołach, które podałem powinna kosztować 2300-2700 zł w zależności od warsztatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Pawel, o to mi właśnie chodziło, żeby wiedzieć conajmniej minimalną wersję, ty ją podaleś, podałeś również mocniejszą, ja oczywiście skorzystam z mocniejszej (jasne że dopłacę), chciałem po prostu znać minimum jakie jest potrzebne do tego silnika. Jeśli ktoś jeszcze ma jakieś uwagi - dawajcie, robota umówiona na sobotę pod Radomiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do wtryskiwaczy, to odpowiednie do twojego silnika będą Matrix HD544 lub Hana H2000 zielone.

Najlepiej, aby podczas wiercenia otworów w kolektorze był on zdemontowany, wtedy na pewno nic nie wpadnie do silnika.

Niestety gazowników którzy tak robią jest na lekarstwo.

Ostatnio popularne są przewody z tworzywa zamiast miedzianych, może warto to przemyśleć.

Warto zwrócić uwagę, żeby wtryskiwacze były możliwie blisko kolektora dolotowego z wężykami o równych długościach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiednich wtryskiwaczy do tego silnika jest znacznie więcej. Nie tylko te lansowane w lpg-forum.pl Spokojnie może być Valtek 34, Apis, I-Plus, REG Fast, Taurus i masa innych. O Magic Jetach też kiedyś tam pisali same pozytywy. Czas zweryfikował te opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się z tym co napisali Pawel i Lewy konfiguracji samej instalacji jest wiele, ale najważniejszy jest jednak fachowiec i to jak zainstaluje to wszystko w aucie... ja osobiście zakładam w tym tygodniu instalację i zobaczymy czy to był dobry wybór (STAG 300 plus, reduktor Landi Renzo LI02 (100KW), listwa (akurat) Magic Jet-a, zbiornik w kole, wlew przy wlewie Pb) koszt to 2250zł.. Owszem można by i coś droższego założyć (np. KEIHIN-y czy MED-y), ale to wszystko zależy od zasobności portfela.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasięgnąłem trochę języka o tej firmie z Radomia, która będzie mi instalowała, nie będę przytaczał jej nazwy co by nie robić kryptoreklamy, ustaliłem, że instalowali prawie w całej flocie radiowozów KWP Radom, (wiadomo wygrali przetarg), ale rozmowa z kierowcami dała większość pozytywów, jestem więc raczej na tak. Jak ktoś będzie chciał ich adres podam przez pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!