Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

[ Fluence I phI] Pierwsza poważna awaria


Rekomendowane odpowiedzi

Spod maski z okolic rozrządy zaczął się wydobywać delikatny hurgot. Po diagnozie w ASO okazało się że do wymiany zakwalifikowano: Koło pasowe, pasek akcesoriów, pompę wody, rozrząd. Przebieg 9800km. Mam nadzieję że po naprawie wszystko będzie OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli dobrze pamiętam ktoś pisał już o podobnym przypadku, chodziło o rolkę prowadzącą pasek od akcesoriów, która się poluzowała.

moim zdaniem nie ma powodów do niepokoju, na tysiące aut, które opuszczają linię montażową, zawsze coś się trafi, gdyby chodziło o usterkę na większą skalę pewnie już ogłoszono by akcję serwisową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktoś pisał już o podobnym przypadku

Jak dobrze pamiętam chyba flusio. Wspominał też o dwóch innych przypadkach. Aha ja jeszcze miałem szczęście i dzisiaj dostałem samochód zastępczy na czas naprawy(RRG Jerozolimskie 156), ponieważ mechanicy czekają na dostawę pompy wodnej z Francji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm czyli razem 4 przypadki ludzi tylko z forum? :-/ Ehhh - ogólnie jestem zadowolony choć jednak wykonanie Renault nie jest 100% - u mnie mimo 4 izyt w ASO piszczą tylne klocki, skrzypi klapa bagażnika, pękła uszczelka bagażnika, wypada zatyczka mocująca tapicerkę w bagażniku, coś skrzypi w drzwiach i okolicy kokpitu - w sumie sporo tego jak na auto kupione w lutym... U mojego teścia w nowej Lagunie przetarła się skóra "ekologiczna" - no nic byle jeździł w sumie to nie mercedes tylko auto za 50K... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja Was nie pocieszę, wczoraj rozmawiałem z szefem serwisu i powiedział, że silnik jest dobry, ale wadliwe jest koło pasowe. Fluence masowo wracają do serwisów. Skutecznym rozwiązaniem jak na razie jest wsadzenie koła pasowego od Laguny II 1.8 16V.

Poza tym podobno udały się mechanicznie, więc trzeba mieć nadzieję, że po wymianie już szybko nie będą wracać do serwisów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie wymiany są na gwarancji, temat jest już znany w serwisie, więc może coś się będzie działo w tym kierunku. Nie mam więcej informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja dzisiaj zauważyłem, że po wyłączeniu silnika z okolic sprężarki klimatyzaji przez kilka sekund słychać dziwne cykanie( jakby iskra przeskakiwała ). Silnik pracował przy włączonej klimie. Na biegu jałowym sprężarka co kilka sekund włącza się i wyłącza- zarówno na auto jak zwykłym AC. To włączanie i wyłączanie mam od nowości, ale to cykanie od dzisiaj. Niestety czeka mnie serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włączanie i wyłączanie zauważyłem od początku jak wysiadam zamykać bramę - ze środka uta raczej nie słychać. Czy to coś czym trzeba się martwić? Ma to związek z opisywaną usterką? Czy może od razu udać się do serwisu z opisem tych usterek i domagać się wymiany zanim auto rozkraczy się po drodze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

No to widzę, że jest nas więcej.. Ja mam już na liczniku 25k i zaczyna się.. niestety..

1. Stukot w silniku na wysokości koła kierownicy - coś zaczyna pukać, zwłaszcza przy przyhamowywaniu:(

2. Total awaria - system sygnalizuje, że prawe drzwi są otwarte. Pali się cały zestaw żarówek, wyje dźwięk, otwiera i zamyka się przy każdym zatrzymaniu i o zgrozo AUTA NIE DA SIĘ ZAMKNĄĆ!! Coś się sp.. z czujnikiem w drzwiach:(. Myślałem, ze to wina pogody, ale nie:(

3. Czuć, że zawieszenie się już wyjeździło:( '

4. Skrzypią klocki

Jak na furę za prawie 70 tys. to trochę słabo. Komfort nadal ok, ale zaczynam się martwić :-)

Pozdrawiam

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 26K km przejechane i wszystko jest ok. Czasem skrzypią klocki, ale nie chce mi się już jechać 3 raz do serwisu, - i tak zaraz 1 przegląd i wymiana. To raczej wina klocka a nie konstrukcji układu hamulcowego samochodu. Reszta bez zarzutu - także zawieszenie po jeździe w dziurawej Łodzi IMHO bez zmian.

 

Jak na furę za prawie 70 tysia to trochę słabo. Komfort nadal ok, ale zaczynam się martwić :-)

 

No ja dałem co prawda 55K, i jestem zadowolony z autka :-) - jedyna typowa wpadka to jakiś miesiąc temu pękła na łączeniu uszczelka bagażnika - wymieniono to na gwarancji. BTW - ciekawe ile tych aut już jezdzi po Polsce i ile trafiło do serwisu z poważniejszymi awariami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sergionex, suma summarum to i ja jestem zadowolony, ale dzisiejsza awaria doprowadziła mnie do złości.. zwłaszcza, ze musiałem jeszcze jechać do dentysty.. wiadomo..

Generalnie zasmucił mnie fakt, ze ni cholery nie da się auta zamknąć w przypadku tak głupiej awarii, jak na nowe auto zrobione na Europę centralną nie powinno siadać przy 8 stopniach mrozu. W poprzednim aucie - megance, mniej więcej po takim przebiegu padł pierw lewy tylni amorek, a potem prawy, ale wymiana była już na mój koszt, jak tak będzie i w tym przypadku to mnie trafi..

Chyba jednak dokupię te 2 lata gwarancji...

Zapomniałem jeszcze o jednym - czy ktoś wie jak postawić wycieraczki do pionu?

R

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 18 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!