Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problemy z automatyczną skrzynią


Miles67

Rekomendowane odpowiedzi

Megane 1996 r 120000 km przebiegu poj. 2.0 ślizcga się

typ pojazdu BAOG

silnik F3R

 

pojemność 1998

Witam. Auto u mnie jest 2 lata. Kupione w Niemczech serwisowane.

Najpierw była wymieniona pompa wodna.

Po tej wymianie zaczęły się te problemy.

Czy ta skrzynia nie jest chłodzona tym samym płynem i obiegiem

co silnik?

A jak tak, to może to przyczyna, płyn dostał sie do skrzyni i jego właściwości

się zmieniły, bo wycieków płynu chłodzącego na zewnątrz nie ma

a jakby go ubywało.

Dziękuje za odzew.

Może inne pomysły :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej tak, powinieneś to zrobić zaraz po kupnie, warto też wymienić filt jeśli ta skrzynia go posiada.

Przy okazji sprawdź czy olej nie jest brązowy i nie ma zapachu spalenizny.

Takie objawy mogą świadczyć o przypaleniu tarczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam olej wymieniony.Był jakby inny zapach i brak klarowności

Teraz chodzą tylko 2 biegi do 40 km/h na równym tylko wyciągnie ale z górki to wchodzą i pozostałe biegi. Coś jakby nie pozwalało jechać szybciej.

Nie wiem czy w tym przypadku podłączenie pod komputer coś wykaże , czy będzie mógł wykazać jakieś usterki skrzyni.

Proszę o podpowiedzi, jakieś sugestie.

Czy to już koniec żywota tej skrzyni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer może wykazać jakieś błędy, jeśli coś jest nie tak ze sterownikiem.

Bardzo możliwe, że tarczki są do wymiany i ewentualnie zaworki sterujące w skrzyni.

Ekspertem nie jestem, a tu bez takowego się chyba nie obejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki jutro jadę na komputer. Oby coś wykazał. :cry:

 

[ Dodano: 2010-11-12, 09:11 ]

Wyniki diagnostyki komputerowej - problem z czujnikiem prędkości.

Czyżby brak było sygnału na komputer, co powodowało by brak możliwości zmiany biegów. Komputer nie widzi prędkości i nie pozwala na zmianę biegów.

Gdzie jest ten czujnik jak sprawdzić bo prędkość pokazuje, a może przewód do komputera jest przetarty?

Pomocy. :-|

 

[ Dodano: 2011-01-29, 21:15 ]

Witam.

Po diagnostyce komputerowej- żadnych błędów.

Kontrola ciśnienia oleju na poszczególnych biegach prawidłowa.

Skrzynia biegów do naprawy-zużyte sprzęgiełka- wymiana.

Co to za sprzęgiełka, czy to są tarczki sprzęgłowe.

Pozdrawiam.

:cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!