Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zagwozdka...


pooh

Rekomendowane odpowiedzi

Strzałeczka

 

z moich obserwacji wynika ze najlepiej jest mierzyć lejąc pod korek. Mi megii nie pomylila sie o wiecej niz 0,2 l / 100. I zawszem mierze całym bakiem (leje pod korek, jezdze do ostatniej kropli (no prawie), znowu pod korek) - zadnych dolewek, innych kombinacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Jestem od niedawna posiadaczem nowej MII 1,5DCI 100KM. Mam pytanie przy jakich obrotach silnik najbardziej ekonomicznie spala? Na 3 zatankowane baki wyszło mi że na trasie jadąc 110 - 120 palił 4,8 obroty ok 2000. Przy 2500 na trasie spalił 5,3 - 5,3, Przy 3000 ok 5,6. Po mieście tragedia ok. 7 (Kraków, górki). Myślałem po jazdach próbnych ze będzie palił mniej. I taka ciekawostka. rezerwa zapala się przy ok. 11 litrach w baku wg. komputera. To przy spalaniu w okolicach 5.2 daje ok. 200km. Okazało się że w baku było o 3 litry mniej paliwa niż na wskazaniu komputera. Teraz boje się jeździć na rezerwie bo nie wiem ile faktycznie mogę przejechać. Dlaczego nowa mega, którą oszczędzam na docieraniu pali więcej niż ostro jechane auta demonstracyjne w salonie???

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rezerwe potwierdzam, mam kolo 6-7L wtedy.

 

co do obrotow, najleiej jest kolo 2000, jadac rowno. jadac dynamicznie czy jazda po miescie mam sprawdzony zakres 2000-3000 progresywnie wzrastajace z kazdym biegiem do 2500-3500(3800). wtedy po miescie nawet rajdujac pale ponizej 6/100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

halo Gojgien.chodzi o to ze ; 1.wskaznik moze klamac i bedziesz musial powietrze wypompowac z ukladu paliwowego 2.na dnie jest zawsze mase syfu,moze troche przeleciec przez filtr i...wiesz jakie sa czule wtryski.Ot i cala tajemna wiedza :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waldek708, masz rację kłamie ustrojstwo, ale w drugą stronę. Dziś tankowalem bo było na wskżniku 1/4. Po wlaniu 36,65 litra pistolet odbił. Odwiesiłem, zapłaciłem, chcę jechać ale patrzę, wskaźnik zatrzymał się pomiędzy 3/4 a 1. :shock: Dolałem ponownie i znowu wybiło,no to dalej aż zobaczyłem paliwo pod korkiem, weszło jeszcze 2,36 litra, włączam stasyjkę, a ten ani myśli się podnieść, dalej swoje 3/4 do 1.

Zapłaciłem 8,54 :D i w drogę. Podczas całych 140 km jakie dziś zrobiłem nie zauważyłem by wskażnik zmienił swoje położenie. Pływak :D kostka :D czy sam wskażnik :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!