JerryBoy Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Witam, Piszę pierwszy raz bo jeszcze posiadaczem Meganki nie jestem. Ale bardzo chcę. Napaliłem się na hatchback 1.4 privilege. Zależy mi także na instalacji LPG, ponieważ jeżdżę na gazie od kilku lat i nie wyobrażam sobie, że można inaczej :) Niestety - odwiedziłem 3 dealerów i obdzwoniłem kilku kolejnych, ale żaden nie chce sprzedać Megane z instalacją gazową. Czy znacie jakiegoś dealera, który udzieli gwarancji na samochód z LPG? Pozdrawiam, J. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Jakiś czas temu DECAR z Warszawy reklamował nowe Renaulty z LPG. W wielkopolskim większość firm nie robi z tym problemu. Zapytaj w Auto Lider Kalisz oraz u poznańskich dealerów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryBoy Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Dzięki, spróbuję w Wielkopolsce :) Dzwoniłem do Decar - do poprzednich generacji można było zakładać, teraz nie mają takiej umowy z Renault i traci się gwarę. Do Dacii można, ale chyba się nie skuszę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston76 Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 To zamów sobie auto z fabrycznie założona instalacją gazową prze Renault. Były meganki II z taka instalacją jak i również spotkałem się z Twingo. Więc myślę ze megank III też mają taka opcję proponowana przez fabrykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JerryBoy Opublikowano 15 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 Nie mają :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...