Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Radio philipsa - problem z wbiciem kodu


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Mam problem z radyjkiem zamontowanym w scenicu.

Jakiś tyg temu odebrałem scenica od mechanika i okazało się że znów mam rozkodowane radio, gdy pare msc wcześniej chciałem wstukać kod, wyświetlacz bez problemu pokazał mi 4 zera, i mogłem kontynuować swoje poczynania, tym razem tak nie było.

Na wyświetlaczu pojawia się napis CODE, mryga z 3 razy i na ułamki sekund pojawiają się 0000 po czym znikają i znów wraca napis CODE i tak bez końca.

Buszując po sieci znalazłem informacje aby odczepić aku na kilka - kilkanaście godzin i przy ponownym podłączeniu radyjko powinno "zaskoczy", niestety w moim przypadku tak nie było.

Auto bez aku stało wpierw pare h, potem całą noc, aż się zmusiłem i byłem bez auta 2 dni.

Dziś z podłączając aku, miałem nadzieję że radyjko zaskoczy. Niestety dalej to samo.

Dzwoniłem do tego mechanika, niestety on twierdzi że nic nie robił z radiem i to raczej nie jego wina, byłem u znajomego małego maniaka sceników, również nie ma pojęcia dlaczego tak się stało.

Może Wy macie jakieś pomysły, co zrobić aby radio pokazało 0000 i pozwoliło wpisać kod :) ?

 

 

pozdrawiam, fil0ne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie liczy się czas odłączonego akumulatora, tylko czas na włączonym zapłonie/silniku.

http://megane.com.pl/jak-zdobyc-kod-do-rad...ight=kod++radia

Doczytaj jeszcze w tym temacie.

Wygaszam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, sprawa wygląda tak.

Czekam już godzinkę z hakiem i dalej mryga mi napis CODE.

Nie mam pojęcia dlaczego. Zastanawia mnie jedno, czy ilość wciśnietych klawiszy (chodzi mi tutaj o ten na dole pilota) potwierdzenia, wpływa na długość oczekiwania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fil0ne, wszystko masz opisane w temacie który podałem wyżej. Wprowadzenie błędnego kodu powoduje wydłużenie czasu oczekiwania, kolejny błędny kod dodatkowo wydłuża ten czas. Poczytaj, zajrzyj do instrukcji obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to już wiem, czytałem tamten temat.

Problem właśnie jest taki, że ja ani razu nie wpisywałem kodu, dzwoniłem też do mechanika który robił mi auto, i twierdził że grzebał tylko pod maską i odpinał aku - przy radiu nikt nie grzebał.

Auto od 17.20 stoi na zapłonie, 10min temu dalej mrygał napis CODE.

I pare dni temu, gdy pierwszy raz zobaczyłem napis CODE, wciskałem pare razy ten enter, itp itd, i powtórzę pytanie, czy samo przytrzymanie entera, w trybie CODE może byc traktowane jako błędnie podane hasło ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy samo przytrzymanie entera, w trybie CODE może byc traktowane jako błędnie podane hasło ?

chyba nie, w końcu CODE to nie cyferki, a cyferki właśnie są kodem. Jak wyświetla się code, to przyciśnięcie każdego przycisku powoduje włączenie dźwięku, tak?

Włącz radio, pojeździj trochę autem, w końcu blokada puści. Też tak miałem na początku w Scenicu, dopiero jak pojechałem w długą podróż w którymś momencie pojawiła się możliwość wklepania kodu. Jak masz pilot to kod wpisujesz i zatwierdzasz pilotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ak wyświetla się code, to przyciśnięcie każdego przycisku powoduje włączenie dźwięku, tak?

Nie, auto nie wydaje żadnych dźwięków.

Dodam że auto stoi już 3,5h na zapłonie poczekam jeszcze te pół godzinki i zobacze co z tego wyjdzie.

Narazie nie mam w planach dłuższej trasy, ostatnimi czasy jeżdżę na wyłączonym radiu po prostu te mryganie mnie drażni :) Zobaczymy.

Dzięki za próbę pomocy, jeśli ma ktoś jeszcze jakieś pomysły, to z chęcią je poczytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!