Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

sportowy filtr powietrza K&N


bojanjjj

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

witam u mnie po testach 3 róznych filtrów zamontowałem stożek pilota kosztował 70 zł i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył dzwiek silnika przy 4,5 tys nie do opisania wogóle nie ma co porównywac z seria noi dynamika wzrosła dosc sporo! załozony dosc mało esetytcznie ale ma działac a nie wygladac:) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

no i ja w końcu założyłm stożek. różnica jest, zwłaszcza w dźwięku, w połączeniu z końcowym tłumikiem przelotowym, naprawdę zrobiło się głośno ;-) co do mocy... to poprostu mi się troszke odmulił bo poprzedni filtr był mega zapchamy :roll:

 

Muszę jeszcze tylko dokręcić śrubki od pokrywy starego filtra, bo tam chyba troszke lewego powietrza mi wpada.. i przy raptownym dodaniu gazu na postuju, sapie jak by turbo było :( :)

 

s1050963rozdzielczopulpwh4.th.jpg

 

s1050964rozdzielczopulpsc4.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

torek, nie skrecisz tego tak zeby nie dostawalo sie tamtedy powietrze, bo tam jest szpara na kołnierz orginalnego filtra. Albo wywalisz jeszcze tą puszkę i zamontujesz rure od tylu silnika, albo (tak jak ja zrobilem) wytniesz papierowy wklad ze starego filtra powietrza i wsadzisz sama gumowa ramke w gdzie miejsce gdzie byl fabryczny filtr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha... no to będę busiał tak zrobić, tylko cholera te śrubki są tak ciężkie do odkręcania.... ja się wczoraj zwykłym srubokrętem i nęczyłem bo ampuli nie mieałem, więc narazie kupie ampule, adopiero później to rozkręce i założe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 lata później...

Odświeżam bo mam parę pytan :mrgreen:

 

1. Jeśli chciałbym zamontować stożek to montować go do tej obudowy która dochodzi do przepustnicy czy na obejmę do samej przepustnicy?? Oczywiście filterek papierowy wyjąć albo wyciąć trzeba.

 

2. Jakiej firmy wziąć stożek?? K&N czy coś tańszego i dobrego istnieje??

 

3. Czy jest to bezpieczny zabieg?? Bo czytałem że autka zwykłe za bardzo nie tolerują takich modyfikacji bo np łapią więcej syfu i pierścienie się zużywają szybciej jak i cały silnik bo podobno temperaturę większą osiąga itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No już nie aktualne :mrgreen:

Stwierdziłem że nie opłacalnym jest montowanie stożka, przerabianie wszystkiego.

Lepiej wg mnie będzie zakupić sobie filtr K&N taki panelowy jak oryginał i go założyć.

 

Bo mam jeszcze pytanko, do czego jest ta pierwsza obudowa która dochodzi do obudowy filtra?? Jest tak po prostu jako łącznik czy ma jakieś większe znaczenie??

 

Myślałem żeby to wywalić i założyć zwykłe rury chromowane z łącznikami bezpośrednio od tego wlotu co jest przy chłodnicy i zrobić wszystko szczelnie razem z tym filterkiem K&N.

Wyjdzie praktycznie koszt samego filtra, bo rurki i łączniki wezmę od kogoś, a filtr po zniżce jakieś myśle 130zł będzie. Wtedy droga powietrza zasysanego nie będzie niczym ograniczona i jak najprostsza a do tego wysoka przepustowość filtra sportowego powinna dać dobry oddech dla autka :-D

 

[ Dodano: 2011-01-24, 20:28 ]

PS: strzałki nie ja rysowałem, zdjęcie z neta brałem :-D

post-26320-1295897186_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To pudło to rezonator. Trochę syfu się tam zbiera. Jak chcesz mieć to ladnie zrobione, odezwij się do Ciapciaka z forum megane coupe - on robi kompletne doloty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam , mam pytanie jakie wymiary musi mieć filtr stożkowy , a także rura i kolanka do silnika 1.6 16v .

 

Dodano: 30 maj 2012 - 23:36

pozwolę sobie odświerzyć temat a mianowicie chodzi mi o to jaki mam sobie kupić ten stożek do mojego 1.616v ,chodzi mi o wymiary bo jakoś nie mogę znaleźć na forum (może źle szukam ) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam serdecznie czytajac ten watek na temat stozka moge powiedziec ze naszych renowkach jest ogolnie jeden maly problem jezeli ktos pokusil by sie o zdemontowanie wszystkich plastikow i dojscie do przepustnicy . Zauwazyl by ze przepustnica odma i czujnik powietrza powiazany z wysokim obrotami jest w tak to nazwe jednym pudle . Kombinowalem roznie mialem nawet orginalny dolot power rore z k&n wraz z przylaczeniami i filtrem ale tylo zrobilo sie glosno auto zaczelo wiecej palic a moment obrotowy spadl jedynie co to wydluzyla sie skla obrotow bo silnik puzniej dochodzil do max a przy 140 auto palilo ze 2l wieecej niz normalnie. Power rora byla zamontowana na przepustnice i miala wejscia na wszystkie potrzebne wejscia odma itp . Orginalny uklad ssacy jest zaprojektowany tak aby maxymalnie wyciszyc prace. Probowalem tez wywalic orginalny filtr i w miejsce plastikowego lacznika z rorka dolotu wstawilem stoze autko bylu juz bardziej elastyczne a spalanie by kazdego zalamalo i moge stwierdzic spokojnie bez sensu kombinacja. Zdecydowalem sie w trzecim kroku na orginalny wklad simota i moge ze 100% przekonaniem powiedziec autko stalo sie bardziej elastyczne nie zmola sie na wyrzszych obrotach czy na nizszych wspaniale sie zbiera i przyspiesza i mam wrazenie ze spalanie uleglo niewielkiej niwelacji o ok 0,5-0,3l .Tylko jeszcze jest do rozwiazania jeden problem aby wpelni uzyskac satysfakcjinujacy efekt nalezalo by zdemontowac fabryczny dolot i zastapic go taka rorka ktora by zapewnila nie maksymalne wygluszenie lecz nazwijmy to zeby scianki wewntrzne nie milay zadnych garbow i powietrze mialo swobodny przeplyw itp. Wczesniej mialem lancera 96r i tam bylo proste stozek- przeplywowy- odma w roze - przepustnica moze wszystko mialo z 40 cm silnik 4g92 1,6 16v 113km teraz mam scenica 1,6 16v 107km i wydaje mi sie ze w megankach jest trudniej uzyskac satysfakcjonujacy efekt przezto pudlo orginalne ktore jest za filtrem . Mam gdzies foteczki jak ta rora wygladala sprzedalem ja na allegro teraz jezdzi chyba w clio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!