Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy warto kupić auto z roczną gwarancją?


inkubus_v

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie,

Mam pytanie odnośnie poleasingowego auta.

http://www.autociti.pl/pl/auto/347/renault_megane/

Czy warto takowym w ogóle sobie zawracać głowę? Słyszałem już wiele niepochlebnych opinii na temat aut firmowych, jednak to co mnie kusi to pełna historia pojazdu, pewny przebieg i serwisowanie w aso.

Proszę o odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Model po liftingu chyba powinien mieć kierownicę ze srebrną wstawką w środku. Spora szpara pod prawym reflektorem i zderzakie no i czarna kierownica sugerują mi mały dzwon. Ale nie ma ludzi nieomylnych i wszystkowiedzących. No ale te marne 86 kucyków do kombi :-D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupowałem swoją megankę w tym miejscu w lutym tego roku. Auto miało pełną historię, w pełni weryfikowalną, miało uderzenie w prawy tył, ale wiem, co było wymienione i jak zrobione. Przebieg też potwierdzony w kilku miejscach. Minusem AutoCiti jest dość wysoka cena zakupu (za wersję Expression 77kkm przebiegu, srebrne kombi zapłaciłem 29000 - to jakieś 2500 więcej niż normalna cena rynkowa) i niewielka możliwość negocjacji, nie dostaniesz również ubezpieczenia na dłużej niż 30 dni (mają flotowe ubezpieczenia), ale wiem, kto jeździł tym samochodem i co było robione. Obsługa jak najbardziej OK, mój kumpel kupował tam Scenica, jak się okazało jeździła nim żona prezesa Auchan. Wybór należy do Ciebie, w sumie nigdy nie przypuszczałem, że kupię auto w komisie, ale właśnie zdecydowała ta historia samochodu - pewna i możliwa do weryfikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne auto posiada tylko jedną kartę. :-/

W opisie jest mowa o dwóch. Może tylko na zdjęcie się jedna załapała.

[ Dodano: 2011-04-26, 17:15 ]

Też nabyłem swoją megankę w Autociti, w marcu tego roku. Z transakcji jestem zadowolony. Na pewno nie ma u nich klasycznych komisowych ściem. Każde autko dostępne do obejrzenia, przejechania się, zabrania do warsztatu (autko podstawili sami w umówione miejsce). Dobre zdjęcia, wyszczególniające też często istniejące wady. Obsługa konkretna i sensowna, czasem nie wyrabia przy większej liczbie klientów.

Przed sprzedażą pokazywano mi historię z jakiegoś programu firmy leasingowej ALD. Podchodziłem do tego z rezerwą, okazało się to zgodne z tym co miało u siebie Renault Polska. Ale to nie musi być reguła, więc lepiej zawsze sprawdzić w ASO. W książce serwisowej był wbity tylko jeden roczny przegląd.

U mnie cena transakcyjna była niższa o około 8% od początkowej. Ale wynikało to z tego, że autko stało dłuższy czas, nie było dużego zainteresowania i chcieli się go już chyba pozbyć.

Co do stanu to jak na razie wszystko co usłyszałem od mechanika przy przeglądzie się sprawdziło. Do sprzedaży było dobrze wyczyszczone (w środku i pod maską), ale było też od razu widać, że silnik lekko podcieka.

Jedyny zgrzyt przy transakcji dotyczył sytuacji, w której umówiłem się już na przegląd w warsztacie i dzień przed Pan z Autociti próbował namolnie namówić mnie na rezerwacje auta (500zł jakiejś zaliczki lub przedpłaty). Co mnie w ogóle nie interesowało przed poznaniem stanu technicznego. Udało się oczywiście bez, ale drobny niesmak pozostał.

Podsumowując, po półtorej miesiącu jeżdżenia po leasingowym autkiem powiedziałbym, że warto. Ale pogadamy za rok lub 20tys :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Słabe zdjęcia, i niewiele ich. Wystrój Expression, wypas chyba Lux. Sądząc po numerze rejestracyjnym nie jest świeżo sprowadzona, tylko trochę już jeździ po kraju. Na plus można zaliczyć komplet plastików pod maską. Nie ma co prawda magicznego słowa bezwypadek ale w reszcie opisu gość nie nadrabia wyposażeniem, którego nie ma. Może warto go zapytać o przeszłość i sam powie to co przemilczał. Chyba warta przynajmiej obejrzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma co prawda magicznego słowa bezwypadek ale w reszcie opisu gość nie nadrabia wyposażeniem, którego nie ma.

Ma w informacji dodatkowej bezwypadkowy. Przedni zderzak po stronie kierowcy wydaje się być porysowany albo obtarty.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

Dzwoniłem do właściciela i wstępnie umówiłem się na sobotę na obejrzenie auta. Z tego co mi mówił to sprowadził auto dla siebie z Hiszpanii 2 lata temu. teraz sprzedaje bo remontuje dom. Czy możecie mi podpowiedzieć o co jeszcze warto zapytać? Oczywiście pojedziemy do ASO, aby zweryfikować to co mówi ale może warto jeszcze o coś zapytać?

 

Witam,

Auto kupione. Żadne z powyższych :). W najbliższym czasie pochwalę się na forum swoją zdobyczą. Wszystkim którzy mi pomagali i doradzali bardzo dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!