Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z imobilaizerem w megane classic 1.4


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Jestem tu nowy na forum i jak źle opisze mój problem to sorki.

Problem mój polega na złym działaniu imo w mojej megi. Mianowicie wszystko działa bez problemowo, pilot i odpalanie ok, zamyka wszystkie zamki i otwiera. Ale są dni co zamki świrują tak jak by sterownik dawał sygnał do zamknięcia lub otwarcia auta i wtedy wszystkie zamki pykają tak z 30 razy w ciągu godziny i jak zamkne auto to w ciągu od 2min do 2 godzin sam się otworzy i dalej pyka. Są dni co jest spokój i cisza działa jak powinno.

Może ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuję za podpowiedzi jak to naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest problem z immobilizerem tylko z CZ.

Co to jest immobilizer poczytaj.

 

Przeczyść wtyczki w przednim słupku z lewej strony, trzeba zdjąć plastiki.

 

PS.

Sprawdź jeszcze krańcówki w drzwiach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok z rana sprawdze i napisze czy pomogło.

 

[ Dodano: 2011-02-08, 11:22 ]

Posprawdzałem wszystko i dalej to samo. Kiedyś mogłem włącznikiem wewnątrz zamknąć i otworzyć drzwi, a teraz mogę tylko zamknąć ale już nie otworzyć. Odłączyłem ten włącznik i dalej pyka. Jeszcze jedno czy da się otworzyć z przednich drzwi z zamka wszystkie drzwi czy tylko jedne otwierane, bo na mój rozum to powinny wszystkie się otwierać, a nie tylko otwierane. :-x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to może być jakieś zwarcie od włącznika na konsoli, bo mogę tylko zamknąć ale już nie otworzyć, A zamki pykają tak jak bym wciąż wciskał otwieranie na włączniku. Ale nawet jak odłącze włącznik to nadal otwiera. ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Już znam odpowiedz i jak ktoś ma tak jak ja to ma lipe. Uszkodzony sterownik centralki i to co mi mechanio powiedział on jest zalany czymś w szkrzynce bezpieczników, nie rozbieralne. Więc żeby to naprawić mus zmienić skrzynkę wraz ze sterownikiem plus sterownik silnikiem i ewentualnie kulczyk lub go rozkodować. Więc się nie będę pier. z tym i kupie nowy sterownik uniwersalny z kluczykiem i wszystkie zamki pod nowy sterownik a stary zostawie tylko do odblokowania zapłonu z kluczyka. Nie wiem czy to zda egzamin ale warto spróbować.

 

Dodano: 18 paź 2012 - 19:31

Panowie ponad rok jeźdzę na tym sterowniku i 0 problemów. Jak macie podobny problem omincie badziewny sterownik uniwersalnym np. z allegro po kłopocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!