Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Witam. Silnik strasznie szarpie, auto nie ma


Delongi

Rekomendowane odpowiedzi

1. Czy podczas szarpania mieszanka jest prawidłowa?

2. Ja jednak spróbowałbym podmianę cewek. Jesteś pewien, że jest jedna a nie dwie?

3. Czy sprawdzany był MAP sensor i wężyki podciśnienia?

4. Czy sprawdzany był czujnik położenia przepustnicy?

5. Czy sprawdzany był czujnik położenia wału?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak były sprawdzane przez mechanika i niby wszystko jest dobrze.

Jedna trzeba wziąźć sprawy w sowje ręce. Panowie proszę o informacje, na dole są skany jak spradzić poszczególne czujniki i urządzenie elektroniczne na styku komputera ( oczywiście wycinki bo tebele są dłuższe). Pod tabelkami są informacje że dla danej części urządzeń elektrycznych sprawdzamy parametry na złączce odłączonej do komputera a część na podłączonej do komputera :mrgreen: :)

I tu moje pytanie :

- jeżeli na złączce odłączonej od komputera to rozumiem że silnik nie pracuje tylko jest włączony zapłon

- jeżeli na złączcze podłączonej do komputera to silnik pracuje :) :shock:

 

Proszę o dokładne informacje bo komputer nic nie pokazuje a podejrzewam po dokładnym przemyśleniu temetu że jednak jest problem z elektroniką a nie mam w tej chwili elementów na podmiankę żeby sprawdzić.

 

[ Dodano: 2006-12-31, 11:38 ]

I jeszcze odnośnie cewki jestem pewien bo to jest cewka w której wychodzi jeden przewód do aparatu zapłonowego - jest umieszczona jak na foto na grodzi silnika a nie na głowicy

 

[ Dodano: 2006-12-31, 14:18 ]

Jeszcze jedna sprawa jak powinny wyglądać świece sprawdzalem je przed chwiląi wsztyskie bez wyjątku są lekko okopcone

post-245-1167561097_thumb.jpg

post-1-1167561097_thumb.jpg

post-1-1167561098_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mimo wszystko zmierzył bym rezystancje cewek zapłonowych zwłaszcza od strony świec. Drastyczna odchyłka rezystancji od pozostałych wskazywałaby na uszkodzoną lub uszkodzone. Wartość spodziewana to 6 do 11kOhms ale w miarę podobna dla wszystkich (!). Zwarcie w uzwojeniu wtórnym cewki obniżające energię iskry jest trudno wykrywalne gołym okiem.

Swoją drogą obejrzyj w ciemnościach jak zachowuje się cały układ zapłonowy - uloty , strzelanie do masy , jarzenie w miejscach w których nic nie powinno się jarzyć.

Może już jest to musztarda po obiedzie. Jeśli tak to co było przyczyną źródłową? :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem usiebie identycznezjawisko tylko najpierwpodmieniłem cały modółzapłzcewką okazałosiętrafne używkewyrwiesz za150 zmodułem a nowacewka tylko nie ESPto lipa ku dobrego producenta powinnobyć ok anakompienic niepokaże pozdr.gazownik

 

[prosze dbac o to co piszesz, powyzsza wypowiedz jest w wiekszosci niezrozumiala, brak spacji miedzy wyrazami, brak znakow interpunkcyjnych, nikomu nie bedzie sie chcialo czegos takiego czytac. prosze poprawic tekst, uzywajac edycji.

 

jest to juz trzecie upomnienie tej samej tresci, oprocz upomnienia przez PW, prosze sie zastosowac do zalecen i poprawic swoje wszystkie posty. DrNO]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie przyczyną całgo zamiesznia była nie sama cewka ale modół elektroniczny który współpracuje razem z nią. Szkoda tylko żę nie było o tej elektronice wzminki w instrukcji obsługi. Druga sprawa to mi do głowy ie przyszło że tam jest jakaś elektronika. poprostu myslałem żę ta obydowa ma pośrednio oddawać ciepło.Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!