Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jak ustawić światła awaryjne przy otwieraniu


Rekomendowane odpowiedzi

Chyba nie do końca koledzy wiedzą o co Ci chodzi...dlatego nikt tu się nie wpisał 8-)

 

Światła awaryjne podczas otwierania drzwi maja się uruchamiać podczas otwierania drzwi?Pierwszy raz slyszę,żeby jakieś auto miało taką funkcję :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waldek708, prawdopodobnie chodzi o otwieranie auta z pilota i by w tym czasie kierunki mrugnęły.

MonityRash, jeśli dobrze się domyślam, że o to chodzi, to jest to opcja autoalarmu. Jeśli takiego nie posiadasz to takiego efektu nie uzyskasz. Jeśli posiadasz, to szukaj w opisie alarmu jaki masz i w jego opcjach to powinno być.

W przyszłości nie bądź tak oszczędny w słowach i nie stosuj tak daleko idących skrótów myślowych, gdyż jak widać interpretacja może być różna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli dobrze się domyślam, że o to chodzi, to jest to opcja autoalarmu.
Ja mam auto alarm tyle że mam odłączoną centralkę ( leży w piwnicy ) poprzedni właściciel odłączył bo coś podobno świrował na wiosnę ogarnę ten temat , w każdym razie można powiedzieć że "nie mam" w chwili obecnej alarmu - prawda ?

A mimo wszystko przy otwieraniu awaryjki migają raz a przy zamykaniu dwa razy , czyli to chyba nie do końca kwestia autoalarmu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

campino, a centralny masz na podczerwień czy radiówka <ok>

M I Ph I z podczerwienią, z tego co wiem taka możliwość nie występowała, przynajmniej nie można było sobie samemu takiej opcji włączać.

Tak przy okazji, niedokładne podawanie czym się jeździ w profilach, przynajmniej Phase lub rocznik, prowadzi do takich rozbieżności i czasami bezsensownych porównań. no bo jak zestawić megankę z początku produkcji, ze sceniolem Kaleido, który był wstępem do Ph II <szukaj>

Tu przykład:

http://megane.com.pl/28842.htm?sid=9ecf2d6...e37ac841a14ccc3

User zakłada pytanie w dziale M I PH I a w profilu- scenic, bez rocznika, bez Ph, dopiero z treści wynika że to nie sceniol II. I jak tu udzielić odpowiedzi, kiedy w S I występowało kilka rodzajów wyświetlaczy, instalacji do nich, a także były z radiami fabrycznymi z, lub bez pilotów pod kierownicą. (wersja wyposażenia też była by wskazana) Najlepiej odpisać "ja mam" a czy to zawsze było dostępne i we wszystkich wersjach i rocznikach <ok> Kogo to, proszę księdza :mrgreen:

Pomijam już opcję, że coś może być dokładane przez poprzedniego właściciela i też nie będzie to zgodne z tym co z fabryki w danym czasie wychodziło. Przecież takie praktyki nie są czymś niecodziennym. nawet u nas na forum co rusz czytamy o podmianach, zamianach, udoskonaleniach i dobrze. Tylko, że sprzedając auto nie zawsze przywraca się go do stanu z przed przeróbek i potem są zagwozdki. A jeśli jeszcze do tego trzeba szukać w ciemno, bo brak podstawowych danych to już całkiem przerąbane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o podłączenie kierunkowskazów do centralnego. Rok temu sam za to się zabrałem z kolegą. Pamiętam że podłączyliśmy przekaźnik który brał sygnał z jednego siłownika ( w moim przypadku z prawych drzwi ) i podłączony przez przekaźnik do kostki od świateł awaryjnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SzaŁaS89, A jaki to miało cel, poza oczywiście "bajerem", skoro IRDA działa z takiej odległości od auta, że wyraźnie słychać zablokowanie lub odblokowanie zamków, za to spoglądanie na kierunki, jest strasznie niewygodne z tego miejsca.

Przy radiówce to już ma sens i jak pisze kol. campino, jest to już wprowadzone przez producenta. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz kolego, po prostu chciałem podłaczyć kierunkowskazy pod centralny, które będą sygnalizowały otwarcie się i zamknięcie centralnego. Metoda prosta i sprawdzona

 

Nowsze meganki mają to w standardzie, ale masz racje jest to "bajer" <szukaj>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!