Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane Coupe I Facelifting Warto?


reckos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Potrzebuję porady, opinii itp odnośnie Renault Megane 1 po faceliftingu w wersji Coupe.

Strasznie mi się to auto podoba. Problem w tym że słyszałem za dużo negatywnych opinii o nich. Interesowałby mnie głównie silnik 2.0 16v. 140 Koni to w sumie wystarczająco. Jak nie z tym silnikiem to z jakim innym w miarę niezawodnym? ale takim który również ma moc bo 90KM to nie moc dla mnie [każdy ma swoje upodobania]. CO odnośnie diesli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie nie są polecane silniki 2.0 16V IDE, poczytaj o nich, były montowane w coupe po lifcie i lagunach.

Jak jesteś zainteresowany mocnym silnikiem to 2.0 16V F4R montowany w 2002roku, lub wersja phI (do 99roku) z silnikiem 2.0 16V F7R 147KM - najmocniejszy silnik montowany w megane.

Ja mam diesla dCi 102KM i sobie bardzo chwalę. Po chipie na 120KM jeździ już przyjemnie <szukaj>

Ogólnie coupety to bardzo fajne auta i z tą awaryjnością bym nie przesadzał.

Przejedź się też 1.6 16V - najpopularniejszy silnik, 107KM i przemieszczać się już można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kuzyn ma 1.6 16v <szukaj> mówi że jest super , ale trzeba zaznaczyć że on jest zakochany w megankach wiec nawet jak by mu sie psuła non stop to by się do niej łasił...

 

Ktory diesel polecasz? tylko ten ktory posiadasz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w coupe diesle były dwa: 1.9 dti 98KM i dCi 102KM.

Osiągi, spalanie praktycznie te same.

Dti trochę głośniejszy, dCi już na common railu, cichszy, bardziej podatny na modyfikacje. DCi nie był sprzedawany w Polsce, więc każda sztuka będzie miała swoją historię zza granicy.

Chwalę dCi bo mam i eksploatuję od 3 lat. Wymieniłem przez ponad 3 lata przepływomierz, elektrozaworek podciśnienia, świece żarowe i tyle. W największe mrozy odpala bez problemów, spalanie mam teraz ok 6,4 litra (jazda po Warszawie, nie zamulam), jeżdżę z boxem, który daje trochę mocy i momentu.

Jestem bardzo zadowolony.

kuzyn ma 1.6 16v

przejedź się, będziesz wiedział na czym stoisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam F4R ( o ile dobrze się orientuję), z tą różnicą, że mam Scenica RX4 i moje auto waży prawie 2 tony. Jednak odpowiadając na pytanie zainteresowanego reckos, podpowiedzieć mogę, że autko zbiera się ładnie, aż dziwne. Musisz więc wziąć pod uwagę ciężar autka, a coupeta jest dużo lżejsza, a więc i stosunek mocy do masy będzie inny. Może się okazać, że będziesz musiał często zmieniać przednie opony, przy ruszaniu koła się kręcą, a auto będzie stało, tak jak miałem w poprzednim aucie Astra 1,8L.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zygmunt Małek, zwykły Scenic z F4R-em ma poniżej 10s do 100, także w coupecie będzie jeszcze lepiej <szukaj>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Megane..., wiem o tym, dlategoż napisałem, że puszcza się sprzęgło, koła przednie się kręcą a auto rusza dopiero po odzyskaniu przyczepności przez koła. Opony ścierały się przy tym szybciej, jednak ja byłem na to pozytywny. Kiedy przyszło wyprzedzić jakiegoś marudera, rozbiło się to "w mig". Oczywistym, jest że silnik o tej samej mocy, założony do budki lżejszej będzie miał lepsze parametry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • +1
        • Like
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!