Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

duży spadek mocy, kilka pytań


zoombie

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich. Posiadam megane IphI. Silniczek 8V 75 KM. przynajmniej do takiego tlumik kupowalem. PRzejde może do problemu. Przeglądalem forum ale zadnej odpowiedzi na problem. Odczuwalny duży spadek mocy, ziększone spalanie, przy hamowaniu spadają obroty prawie do 500 obrotów- dwa razy mi sie zdarzyło ze falował przy zatrzymaniu ale objaw zniknął przy dodaniu gazu cos takiego jakby jeden garek wysiadl. główny objaw taki ze by gdy dodam gazu słyszy taki jakby buk i powolutku sie zbiera ale to naprawde powolutku cos jakby za duzo paliwa dostawal albo za malo powietrza.

to co zrobiłem w celu wyeliminowania problemu.

-wymieniłem świece wraz z przeodami zaplonowymi

-niedawno wymienione wszystkie filtry

-usunięty katalizator

-jakis czas temu czysciłem przepustnice

- po podlączeniu do interfejsu zadnych błędów. Wszystko podobno pracuje jak powinno. sonda lambda wporządku, zaplon ok swiece czysciuteńkie takie jakie powinny byc, wtryski tez ok.

Może ktoś pomoze. Co to moze byc. Przeciez nie zaprowadze do mechanika który pół silnika wymieni zeby było dobrze a i tak nie dojdzie gdzie tkwil problem.

dodam jeszcze ze mialem pekniety elektrozawór oparów paliwa ale ladnie sklejony i obroty wporządku.

uszczelka pod glowica tez pewnie dobra poniewaz oleju nie ubywa ani nie przybywa.

dodam jeszcze ze zauwazylem taka rzecz ze po dodaniu gazu i po poszczeniu pedalu obroty nie spadają odrazu lecz po malej chwili tak jakby jescze mial paliwa.

Wiec gdzie tkwi problem????

 

 

Kolego Regulamin,

Stosujemy pl-literki i piszemy bez błędów.

Nie ma przeproś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie były regulowane zawory. A on nie ma przypadkiem automatycznej regulacji. Zapomniałem dopisac ze to silniczek 1.6. Raczej jest automatyczna regulacjabo po odpaleniu cos stuka leciutko a po rozgrzaniu już nie stuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i byłem dzisiaj w warsztacie gdzie prowadzą naprawę aut francuskich i co się dowiedziałem. Kultura pracy jest w miarę, regulacja zaworów jest normie sprawdzał i zainkasował 60zł + 18 uszczelka, a wyregulowanie to tylko dla mojego świętego spokoju, zresztą powiedział że przy tym silniku jest mała ingerencja w zapłon. Powiedział że to co zrobiłem to wszystko co mogłem zrobić. I ze dowiem się co jest nie tak jak go sprzedam. heheheheh co magik to magik. Normalnie tragedia. brak poprawy. A że faluje na przyhamowaniu to dlatego ze sobie powietrze gdzieś załapał. Jedyne rozwiązanie jakie widzie oprócz naprawy w ASO to wziąć drugą megi od koleżanki i po kolei czujniki posprawdzać wszystkie. tylko czy będą takie same?

Moja megi:

-1.6 55KW 1998r. IphI

megi koleżanki:

-1.4 1999r IphII

Najważniejsza sonda lambda czy taka sama po podobno na komputerze możne pokazać ze działa dobrze a może być walnięta. U mnie sonda z 3 kabelkami i u niej też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!