Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem ze ssaniem


olivier3103

Rekomendowane odpowiedzi

witam kolegów

mam kłopot od dłuższego czasu mam kłopot ze ssaniem w moim 1.9 dT F8Q.

Rano jak odpalam przez chwile bardzo klepie, i nie ma ssania.Obroty są na granicy 400-500 i skacze silnik i nierówno pracuje.Jak się zagrzeje to ma te 900.

 

Kombinowałem z tym mieszkiem podbicia obrotów ale ssanie się włącza dopiero jak silnik się nagrzeje to zatykam jedno wejście w tym mieszku i widzę ze linka się zaciąga i obroty wzrastają.Ale to tylko na ciepłym.

Na zimnym nie chce to zaskoczyć.

Co mam zrobić? Jak podłaczyć prawidłowo te podciśnienia?Bo zawór Egr mam podłączony do elektrozaworu.A jeden wężyk od elektrozaworu idzie do tego mieszka nad chlodnicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem co piszesz

są dwa elektrozawory jeden od egr drugi od podbicia wolnych obrotów. Oby dwa nie mogą być połączone. Bo egr jest sterowany osobno i podbicie wolnych obrotów również osobno.

Jedynie na wejście jest poprowadzone podciśnienie z pompy vacuum.

Elektrozawór od wolnych obrotów (twoje ssanie) powinien mieć 3 końcówki.

1 to wejście od pompy podciśnienia (vacuum) i 2 wyjścia.

wymontuj ten elektrozawór i dmuchnij w niego tam gdzie nie będzie przelotu tam wepnij przewód od pompy.

pozostałe dwa są połączone ponieważ kiedy nie ma napięcia na zaworze mieszek musi odpuścić łapiąc powietrze z atmosfery. Jak pojawi sie napięcie jedna końcówka zostanie zamknięta(ta od powietrza z zewnątrz), A na drugiej będzie podciśnienie i ta końcówka idzie do mieszka.

Zamieścił bym ci jeszcze raz schemat ale obawiam się że masz problemy z logicznym rozumowaniem.

Ale zaryzykuje

Specjalnie pokolorowałem

kapustab.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chodzi o logiczne myślenie tylko o to że jest bałagan w renault i nie wiem już jak to podłaczyć.

Nie znam się tak bardzo więć myślałem że są tu wyrozumiali ludzie.

 

Dodam zdjęcie jak mam podłaczone.

post-30459-1300531160_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie ma zdjęcia bo już by dawno zamieścił jedynie ja ci odpowiadam w tej kwestii.

Usiądź nad schematem i pomyśl z 15 minut jak nie dajesz rady daj sąsiadowi tacie itp może go ogarnie.

Załącza ci mieszek na ciepłym czyli zawór dział wg schematu masz obiegi zamienione czerwony z zielonym.

Ja twoje posty od tej chwili ignoruje. Bo więcej ci nie jestem w stanie pomuc

 

[ Dodano: 2011-03-19, 12:50 ]

http://zapodaj.net/c48d4394e491.jpg.html

 

[ Dodano: 2011-03-19, 12:51 ]

obrotytd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki

 

[ Dodano: 2011-04-09, 21:08 ]

no i po długiej walce ze ssaniem udało się lecz połowicznie.ssanie działało ale nie zawsze.raz się włączało a raz nie...

 

w międzyczasie pompa się chyba rozszczelniła bo kapało u podstawy owej pompy.oddałem do serwisu aut francuskich na uszczelnienie pompy to okazało się że pompę trzeba regenerować.

 

dodam że auto tak jakby czasem mocy brakowało i po odpaleniu po nocy przez parę sekund strasznie klepał silnik tak jakby nie było oleju..

 

po regeneracji pompy wszystko będzie chodziło jak w zegarku?

 

dodam że mechanior stwierdził że od razu trzeba pasek zmienić bo jest kiepski....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!