Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

srebrne obramowanie szyb bocznych ala Pasek B5


Spory

Rekomendowane odpowiedzi

łeee, takie cuda ja też widziałem. :) Na allegro jest tego w... metrach.

Zastanawia mnie, czy Renault rzeźbił takie cuś w jakimś modelu.

Zrobiłem słusznego zooma na załączonej fotce i wygląda mi to na jednolitą strukturę, nie jakaś tam doklejankę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kokpicie nawet OK, ze względu na nadmiar szarych plastików, ale jak próbowałem coś takiego założyc na zewnątrz, jak w pasku b5 na listwy to wyszło delikatnie mówiąc fatalnie i długo nie zastanawiając się od razu to zdjąłem.moze to kwestia umiejetności i zręczności nie mniej jednak ja odpadam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie jak chcecie cos ladnie wygladajacego do srodka to polecam cale komplety oklein dostepne na alegro! ja kupilem megi w marcu sprowadzona z niemiec i juz to miala, efekt super!! naprawde polecam, nie jestem zwolennikiem robienia z auta "wies spiewa i tanczy:)" ale to naprawde ladnie sie prezentuje! ja akurat mam imitacje drewna, nie mam zdjecia bo bym wam zaprezentowal, moze w najblizszym czasie wrzuce. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz chyba wolalbym prysnac jakies plastiki pod kolor auta, lub na jakis inny kolor.

 

Wybacz ale dla mnie plastikowe drewno - nawet to montowane fabrycznie w niektorych samochodach - to syf. Prawdziwe drewno wyglada w miare ladnie, ale to trzeba kupic naprawde drogie auto i wlasnie do takich aut to pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co kto lubi... ja tylko mowie ze prezentuje sie bardzo ladnie, mam wielu znajomych i jak na razie nikt nie mowil ze wyglada to badziewnie, wykonanie jest bardzo precyzyjne i dopasowane do kazdego otworu w kokpicie. mi sie podoba. Ja rozumiem ze niektorzy wola sobie pomalowac plastiki na niebiesko, walnac pod siedzenia neony i zalaczyc radio eska hity na czasie, tak tez mozna:))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdziwe drewno wyglada w miare ladnie, ale to trzeba kupic naprawde drogie auto.

prawdziwe drewno miała juz nawet stara P-70 (pe-zipcisz). nie wiem czy pamiętasz to auto, ale polowa karoseri była drewniana :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie sprzeczajcie sie ;-)

sowix moze sprobuj wrzucic fotki, wtedy w ogole bedziemy mogli sprobowac nad czyms podyskutowac bo tak my de facto nie widzimy efektu wiec imho nie powinnismy sie wypowiadac. co do tych paskow to troche mi to przypomina takie listwy na metry z lidla ktorymi lokalni mafjozi okelaja swoje bejce siódemki sprzed 25 lat. a co do wnetrza to jedyne na co bym sie skusil to flok (jak w dziale tuning, wyglada naprawde zachecajaco) z tym ze jest jedna rzecz ktora absolutnie odpycha mnie od tego pomyslu: nie znosze dotyku floku. przyprawia mnie to o dreszcze, uczucie jakbym szorowal zębami po betonie. czuje podobna rzecz jak jem brzoskwinie se skóra :-/ :) strrrrraszne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytając Wasze wypowiedzi, między zdaniami, można wyczytać, że fabryka nie robiła "tego" seryjnie w jakiejś wersji wyposażenia. Czyli manufaktura.

 

Rzecz jasna: na temat gustów się nie dyskutuje. Mi jednak te listwy w połączeniu z czarnym kolorem karoserii i przyciemnionymi szybami po prostu się podobają. Warunek - zrobione profesjonalną metodą przez profesjonalistę, a nie u Pana Zenka w stodole z materiału kupionego na metry w meblowym obok.

 

Co do kokpitu, fakt jest trochu szaro-smutny, ale obicie drewnopodobne nie przypada mi również do gustu. Może fabryczne białe zegary i srebrne o-ringi ożywią wnętrze, ale to już w dziale tunnninnnnng.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!