Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Problem z prawym kierunkowskazem


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z Megi 1.6 RE rocznik 1996.

 

Od paru dni zauważyłem problem z prawymi kierunkowskazami. Kiedy zamierzam skręcić w prawo, przełączam manetkę, ale nie zawsze światła mrugają, o czym jestem pewien, bo nie słychać charakterystycznego dźwięku, a dodatkowo lampka na desce rozdzielczej nie mruga. Dziś zauważyłem, że ma to związek z pedałem hamulca - kiedy go naciskam, kierunkowskazy nie mrugają, jeszcze parę dni temu nic takiego się nie działo. Dodatkowo, dziś kiedy kierunkowskazy działały, lampki mrugały dwa razy szybciej niż normalnie.

Dodam, że z lewymi kierunkowskazami nie dzieje się nic złego.

 

Czy jest na to jakaś rada oprócz wycieczki do serwisu? Boję się, że jak tak dalej pójdzie, to ktoś "zaparkuje" mi w tyle Megi, kiedy ja będę skręcał w prawo...

 

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam trochę podobny problem. Prawy kierunek nie zawsze działa, czasem jadąc prosto zapala się bardzo słabo lampka kierunku prawego na desce rozdzielczej, co nie powoduje jego właczenia. Zauważyłem natomiast że gdy to się dzieje(ledwie swiecaca kontrolka) trzeba przekrecic w lewo kierownice o pol obrotu albo nawet i caly (oczywiscie jest to mozliwe tylko na skrzyzowaniu), wtedy migacz zaczyna dzialac, czy problemem moze tu byc uszkodzone to urzadzenie co znajduje sie w kierownicy odpowiedzialne za wlaczenie kierunkow (ta taka wajcha czy jakkolwiek to nazwac :)) ? jest to bardzo denerwujace, bo nie zawsze ludzie za mna widza ze chce skrecic w prawo...

 

pozdrawiam

 

[ Dodano: 2007-08-16, 22:07 ]

A wiecie, co moze to sie wam wyda smieszne :) ale zauwazylem ze moj problem to taki sam jak gawelka ;D po prostu jakos nie zwrocilem uwagi na ten hamulec :) a i wytlumaczenie mam dlaczego, po prostu stojac juz puszczalem hamulec :) bo zaczynalem ruszac :) pozdrawiam sprawdze sposob jaki podal easy

 

[ Dodano: 2007-08-17, 10:35 ]

gawelek czestotliwosc mrugania swiatelek zalezy od nacisku na hamulec, dzis to zaobserwowalem. A i udalo mi sie zrobic tak zeby dzialaly, choc i tak widze ze nie wszystko jest ok, po prostu rozebralem prawe kierunki i zaczelo dzialac :| moze jakimis stykami poruszalem czy cos, co prawda nie moge nazwac tego naprawa, poniewaz czestotliwosc mrugania jest wieksza, ale dziala, to juz cos. Jak sobie z tym nie poradze to pojade do mechanika, ciekawe co oni powiedza.

 

[ Dodano: 2007-08-18, 22:33 ]

Wizyta u mechanika, zajedz do elektryka, tak mi powiedzieli :) ale pogrzebałem i znalazłem przyczyne takiego stanu rzeczy ;] pierwsze blednie zalozylem ze to pewnie cos z przodu, patrzylem po kabelkach no ale nic, nie dzialalo nadal. Ale dzis zaglądnąłem to tylniej lampy, tam jest taka kostka styk czarny (masa) troche sie poluzowal i brak styku :] po prostu wykrzywilem blaszke i dziala :) pogrzeb u siebie, moze tez cos takiego znajdziesz

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Panowie w sprawie kierunków proszę bardzo uwazać ponieważ nie trudno o zwarcie. Jeżeli podczas pracy kierunkowskaza i jednoczesnym naciśnięciu hamulca, ten pierwszy przygasa lub przestaje migac nie zawsze jest to wina słabej masy. Jest to zwarcie i na własnym przykładzie wiem że lepiej to zrobić niż z tym jeździć, bo zrobiło mi się zwarcie i przepaliła się ścieżka w skrzynce z bezpiecznikmi. Mały problem gdy skrzynka jest rozbieralna, gorzej gdy nie. Dlatego proszę uważać!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

haha co za dziwne rzeczy potrafia sie przydazyc w renowkach. U mnie to samo z tym hamulcem i prawym kierunkiem, az dziw ze wielu osobom sie to zdazylo. Bede musial rozebrac ta lampe i popatrze moze cos wymodze ale 3tak mam juz dosyc zagladania do usterek. Mimo ze ostatnio przez kilka miesiecy wszystko bylo ok to tyle sie wczesniej napodnosilem maski ze nie mam juz sily kiedy sie cos znowu zepsuje. Uszczelniacz mi zrobili w pazdzierniku i juz cieknie co za zycie :evil:

Mam pecha do auta jak nikt inny :cry:

 

Pogrzebalem w lampie ale nie moglem tej kostki wyciagnac a nie chcialem zlamac wiec docisbnalem i zostawilem. Jak przekrece zaplon ale nie zapale furki i wcisne hamulec to miga tak z mniejsza czastotliwoscia i krocej swieci ale jak juz jade to nie dziala wogole.

Poradzil sobie ktos z tym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

I u mnie to samo.

Dziwiłem się dlaczego nie słychać "cykania" kierunkowskazu. Jeszcze kontrolki świateł przeciwmgielnych sie świeciły same z siebie.

Oczywiście przy wciśnięciu stopu nie było sygnalizacji hamowania, ani prawego kierunkowskazu. Cud, że nikt mi w tył nie wjechał, bo jezdziłem tak ze 2 tygodnie nieświadomy.

Wizyta u elektryka - 50zł i święty spokój. (sam nie dałem rady zrobić, kostka się stopiła w jednym miejscu i trzeba było wymienić, do tego żarówki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!