Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Immo a akumulator


Kruk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem swiezo upieczonym kierowca i posiadam Renault Megane Classic 1.6 RT, `97, ktory tez jest moim pierwszym autem. Z racji tego nie jestem specem od samochodow i wiele rzeczy jeszcze nie wiem. Otoz mam problem z immobiliserem, ktory skutecznie utrudnia odpalania auta. Blokuje odpalanie w tradycyjny sposob, czyli jesli od momentu wylaczenia alarmu nie przekrece kluczyka w stacji to po ok. minucie samochod blokuje sie. Dzis z kolei zablokowal sie, gdy czekalem na zone ok. 40 minut, samochod byl zgaszony, ale kluczyk caly czas byl w stacyjce (znajomy zasugerowal mi ze to rowniez normalne przy tym modelu). Po tych 40 minutach, gdy probowalem przekrecic kluczyk auto przyblokowalo sie i swiecila sie lampka immo. Glowny klopot polega jednak na tym, ze jak juz sie zablokuje to klikam pilotem jeszcze raz wlaczajac alarm i ponownie go odblokowujac i teoretycznie to odblokowuje immo, ale auto i tak nie chce odpalic. Zachowuje sie tak jakby akumulator byl slaby. Trzeba wtedy podlaczyc auto do innego lub metoda bardziej tradycyjna pchac i probowac odpalic :-)

 

Przeszukalem forum, ale nie znalazlem porad na temat konkretnie tego przypadku. Czy wiec ktos kto ma doswiadczenie z tym modelem Megi moglby doradzic mi jak unikac tego typu klopotow? Oraz czy kwestia akumulatora jest normalna czy tez nalezy go sprawdzic u mechanika w takim wypadku?

 

Z gory dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mnie to zawsze jak nie odpale od razu to musze autko zamknac i ponownie otworzyc. Jezeli nie przekrecalem kluczyka oczywiscie