Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie reaguje na pedał gazu ,brak mocy


fredzior

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Megi I PhII 1,4 16V 99rok auto jeździło idealnie ale od kilku dni jest problem,najczęściej jak się zagrzeje choć czasem i na zimnym nie jedzie po dodaniu gazu ,silnik nie wchodzi na obroty ,wolne obroty też spadaja do granicy 200 silnikiem rzuca dodaje gazu a on nic ,Sprawdzone że jak dodam gazu na full czyli do samej podlogi auto wyrywa na maxa i tak jest na kazdym biegu....tak od kilku dni jezdzę ale cos pewnie urwę niebawem..Tak jakby pedał gazu reagowal dopiero przy podłodze.Podmienilem cewki oraz silniczek krokowy i nic,auto ogolnie ma silnik b dobry kupilem i zrobilem 5 tys nie bierze oleju nie kopci czysty suchy dipiero jak przyszły upały coś go zaczęło boleć,raz wyjeździłem paliwo niemal do końca czyżby to to miało znaczenie ..na komputerze zero błedów ale tak sobie myślę że chyba komp był słaby ,Akurat był podłączony do kompa jak sie tak dziwnie zachowywał i też nic nie pokazał .I co ma wspólnego ten pedał wduszony na maxa do podlogi ?? to za każdym razem 100% pomaga ale musi być do samej podłogi ,Sorki jesli sa blędy ale mam niemieckie klawisze i cieżko sie pisze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulamin forum się kłania.

właśnie mam mieć inny na podkładkę ,to w sobotę podmienię ,na moim widać jakby ktoś pukał w niego czymś ostrym ,może się zawieszał ?? ale jak dojść do dolnej śrubki nie mam pojęcia...u mnie dziwne jest też to że nie mam żadnej lampki na tablicy od niesprawności silnika ,tzn ja mam zegary i w miejscu gdzie jest np w 1,6 ten ekranik oscyloskopowy żółty to ja mam lampkę przekroczenia temp,a żółta lampka na środku od grzania ,świec żarowych -wspólna z ekranikiem nie zapala się w ogóle Szedłem po jej kablu aż do komputera ale przewód kończy się na wtyczce na lewym nadkolu. Możliwe, że w aucie nie ma żadnej lampki niesprawności silnika ?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt.1.5, 5.13 Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dojść do dolnej śrubki nie mam pojęcia

odkręć tą plastikową puszkę z filtrem przed przepustnicą z góry są dwie śruby i,odchyl i już masz dostęp :)

 

u mnie dziwne jest też to że nie mam żadnej lampki na tablicy od niesprawności silnika

jest, ściągnij sobie instrukcję obsługi do tego modelu tam jest wszystko napisane na temat kontrolek :)

 

PS.Nie cytuj całego posta jeżeli odpowiadasz bezpośredni pod nim

Edytowane przez KOSA78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety czujnik położenia przepustnicy nic nie dał ...auto tez tak reaguje na zimnym silniku ,nieraz mu odbije i jeździ pół dnia idealnie jak w fabryce ,silnik wtedy pracuje jak w nowym aucie ..a nieraz co chwile ja mu w gaz a on....wyglada to tak jakby była zerwana linka gazu a 'łapała' dopiero w podłodze...-(Został więc czujnik położenia wału i temperatury zasysanego powietrza reszte juz podmieniłem ,Dzis jeszcze wymieniam filtr paliwa i zajrze do świec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety wciąż to samo ,teraz obojetnie czy zimny czy ciepły..ale losowo nieraz potrafi cały dzień przejchać i jest ok.Wtyka silnika jak nowa .Czy jakby dostawało sie lewe powietrze tez by tak było? ,czy zbyt duzo powietrza w mieszance dawałoby takie efekty przygasania ? a może katalizator zapchany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jak by silnik łapał lewe powietrze to by podbijał obroty, jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to coś z paliwem, a spróbuj jak zacznie wariować odłączyć przewód od czujnika położenia przepustnicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Właśnie tak myslałem żeby jak zacznie sie to dziać to odłączyc potencjometr,ale zwykle dzieje sie to w czasie jazdy i nie ma jak wyskoczyc z auta w srodku miasta żeby odłączyć..-) mam już ostatnie dwa czujniki polożenia wału i podcisnienia ,będę dziś wymieniał to zobaczę ..W miedzy czasie sprawdziłem puszke bezpieczników koło aku i tam był straszny bajzel dwa bezpieczniki niebieski i zielony były skorodowane .Jeden 30A jest od zapłonu własnie a drugi 60 zasila cała skrzynke w aucie w środku,każy po jednej nodze mial dosłownie upaloną .Dałem nowe bezp ale styków w samej skrzynce nie dałem rady wyczyscić ,Mam też taka skrzynkę idealną też podmienię to 20 min roboty .Jak byś chciał mam tu gościa co ma wszystkie częsci tanio Np skrzynka bezpiecznikow 20zł...Wymieniłem też filtr paliwka i oblukałem pompę ale wygląda wszystko idealnie ,Jak podmienie ostatnie czujniki to bedzie raczej na bank coś z paliwem.ale pozostaje listwa wtrysków ...ale wszystkie naraz...? Z tym podcisnieniem masz racje wyjełem czujnik na pracującym silniku ten od podciśnienia i faktycznie obroty rosną ,tak czy siak podmienie go bo mam ,szkoda auta bo silnik chodzi idealnie nie bierze oleju ciśnienie po 12 na kazdym i na dodatek komplet cewek Denso ...dam znaka dzieki za odp

 

Wyglada na to że problem rozwiazany,uszkodzona była sonda lambda ,odłączyłem i jeżdzę juz 3 dni i nie to auto ,sonda dawala zamiast 0-1V to dawała 2,5V-10V !!! miała zwarcie , Dzis wymieniam ,napisze co i jak

Edytowane przez fredzior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!