Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Niefabryczny centralny - dorobienie pilota


Rekomendowane odpowiedzi

Poprzedni właściciel deaktywował fabryczny zamek centralny z immobilizerem (obecnie dioda miga cały czas, nie utrudniając rozruchu). Naciskanie przycisku w kluczyku nie ma żadnego skutku. W zamian za to wsadził jakiś niefabryczny zamek centralny z osobnym pilotem. I teraz nie wiem - czy można dokupić drugiego pilota i zaprogramować go tak, by służył do tego zamka jako zapasowy? I co z wymianą baterii w pilocie? W przypadku fabrycznego immo doczytałem się, że o ile wymieni się baterię w krótkim czasie (ok 10 min. jeśli dobrze pamiętam), to nie trzeba potem nic kodować ani przyuczać. A jak to jest w przypadku nieseryjnych zabezpieczeń? Do auta nie otrzymałem żadnych kodów, jedynie jeden kluczyk i jeden pilot. Chciałbym uniknąć przykrych niespodzianek w przypadku np. odłączenia akumulatora na czas naprawy czegokolwiek. Być może ktoś ma doświadczenia z takimi zabawkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie masz włożone coś w ten deseń: Link

Jeżeli tak, to:

Programowanie pilotów odbiornika jest banalne:

 

Wlaczyc zasilanie odbiornika, nacisnąć switch na płycie i przytrzymać około 4 sek aż mignie dioda led. Puścić switch i nacisnąć przycisk pilota (przytrzymać ok 1-2 sekundy), mignie dioda led w odbiorniku i gotowe! Do odbiornika można wpisać do 10 pilotów.

 

Kasowanie pamięci odbiornika: Włączyć zasilanie odbiornika, nacisnąć switch na płycie i przytrzymać około 8 sek (najpierw po ok 4 sek mignie dioda led a po kolejnych 4 sek dioda mignie jeszcze kilka krotnie) po czym zwolnic switcha.

PS- ilość kanałów jakie posiadasz w centralce jest równa ilości przycisków na pilocie.

Edytowane przez Kreciq
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam pozwole się dołaczyć

 

 

mi w sobote odłaczono immo , dioda miga cały czas bardzo szybko ;/ niestety musze zamykać od środka guzikiem i następnie przekrecać drzwi od pasażera kluczykiem ,gdyż nie mam wkładki w drzwiach kierowcy . elektryk kazał mi dopiero przyjechać w czwartek mówiąc ze spróbujemy zakodować kluczyki czy jest to możliwe , żeby odłaczy immo , a central w kluczyku działał ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie można szukać tej centralki

To już zależy od wyobraźni osoby, która to montowała. Generalnie należy szukać w miejscach nie narażonych na wilgoć. Jak masz szczęście, to znajduje się w skrzynce przekaźników, pod nimi (skrzynka obok zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego).

 

jest to możliwe , żeby odłaczy immo , a central w kluczyku działał

Tak, ale koszt tej operacji podejrzewam, że jest podobny do kosztu wstawienia centralki. Dodatkowo, centralka jest radiowa, a kluczyk w Megi 1 jest na podczerwień. Oznacza to, że nie trzeba celować w oko w podsufitce, również znacznie zwiększa się zasięg pilota. Z wad to chyba tylko dodatkowy breloczek przy kluczach...

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jak to jest w przypadku odłączenia akumulatora (na chwilę, np. podczas jego wymiany)? Jaki ma to wpływ na działanie centralnego zamka? Czy chwilowy brak napięcia w układzie sprawi, że pilot nie będzie otwierać/zamykać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na chwilę, np. podczas jego wymiany

Nic się nie stanie z immo. Śmiało możesz nawet na całą noc odłączyć.

Jaki ma to wpływ na działanie centralnego zamka

Bez aku nie zamkniesz/otworzysz auta.

Jeżeli np. parkujesz pod blokiem, przedłuż kable od akumulatora (żeby wystawały np pod przednim zderzakiem), podłącz tam aku, zamknij auto i odłącz aku. Rano (lub jak z nim skończysz), podpinasz pod te kable aku, otwierasz auto i podpinasz aku pod klemy. Tylko jak wyjmiesz aku i zamkniesz auto, to schowaj te kable, aby nie było ich widać.

Edycja:

Może trochę źle to napisałem.

Możesz oczywiście zamknąć drzwi kluczykiem (tylne wciskając te wystające bolce w drzwiach obok przednich drzwi), ale tym sposobem nie zamkniesz klapki wlewu paliwa.

Edytowane przez Kreciq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!