Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Niefabryczny centralny - dorobienie pilota


Rekomendowane odpowiedzi

Poprzedni właściciel deaktywował fabryczny zamek centralny z immobilizerem (obecnie dioda miga cały czas, nie utrudniając rozruchu). Naciskanie przycisku w kluczyku nie ma żadnego skutku. W zamian za to wsadził jakiś niefabryczny zamek centralny z osobnym pilotem. I teraz nie wiem - czy można dokupić drugiego pilota i zaprogramować go tak, by służył do tego zamka jako zapasowy? I co z wymianą baterii w pilocie? W przypadku fabrycznego immo doczytałem się, że o ile wymieni się baterię w krótkim czasie (ok 10 min. jeśli dobrze pamiętam), to nie trzeba potem nic kodować ani przyuczać. A jak to jest w przypadku nieseryjnych zabezpieczeń? Do auta nie otrzymałem żadnych kodów, jedynie jeden kluczyk i jeden pilot. Chciałbym uniknąć przykrych niespodzianek w przypadku np. odłączenia akumulatora na czas naprawy czegokolwiek. Być może ktoś ma doświadczenia z takimi zabawkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie masz włożone coś w ten deseń: Link

Jeżeli tak, to:

Programowanie pilotów odbiornika jest banalne:

 

Wlaczyc zasilanie odbiornika, nacisnąć switch na płycie i przytrzymać około 4 sek aż mignie dioda led. Puścić switch i nacisnąć przycisk pilota (przytrzymać ok 1-2 sekundy), mignie dioda led w odbiorniku i gotowe! Do odbiornika można wpisać do 10 pilotów.

 

Kasowanie pamięci odbiornika: Włączyć zasilanie odbiornika, nacisnąć switch na płycie i przytrzymać około 8 sek (najpierw po ok 4 sek mignie dioda led a po kolejnych 4 sek dioda mignie jeszcze kilka krotnie) po czym zwolnic switcha.

PS- ilość kanałów jakie posiadasz w centralce jest równa ilości przycisków na pilocie.

Edytowane przez Kreciq
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam pozwole się dołaczyć

 

 

mi w sobote odłaczono immo , dioda miga cały czas bardzo szybko ;/ niestety musze zamykać od środka guzikiem i następnie przekrecać drzwi od pasażera kluczykiem ,gdyż nie mam wkładki w drzwiach kierowcy . elektryk kazał mi dopiero przyjechać w czwartek mówiąc ze spróbujemy zakodować kluczyki czy jest to możliwe , żeby odłaczy immo , a central w kluczyku działał ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie można szukać tej centralki

To już zależy od wyobraźni osoby, która to montowała. Generalnie należy szukać w miejscach nie narażonych na wilgoć. Jak masz szczęście, to znajduje się w skrzynce przekaźników, pod nimi (skrzynka obok zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego).

 

jest to możliwe , żeby odłaczy immo , a central w kluczyku działał

Tak, ale koszt tej operacji podejrzewam, że jest podobny do kosztu wstawienia centralki. Dodatkowo, centralka jest radiowa, a kluczyk w Megi 1 jest na podczerwień. Oznacza to, że nie trzeba celować w oko w podsufitce, również znacznie zwiększa się zasięg pilota. Z wad to chyba tylko dodatkowy breloczek przy kluczach...

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jak to jest w przypadku odłączenia akumulatora (na chwilę, np. podczas jego wymiany)? Jaki ma to wpływ na działanie centralnego zamka? Czy chwilowy brak napięcia w układzie sprawi, że pilot nie będzie otwierać/zamykać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na chwilę, np. podczas jego wymiany

Nic się nie stanie z immo. Śmiało możesz nawet na całą noc odłączyć.

Jaki ma to wpływ na działanie centralnego zamka

Bez aku nie zamkniesz/otworzysz auta.

Jeżeli np. parkujesz pod blokiem, przedłuż kable od akumulatora (żeby wystawały np pod przednim zderzakiem), podłącz tam aku, zamknij auto i odłącz aku. Rano (lub jak z nim skończysz), podpinasz pod te kable aku, otwierasz auto i podpinasz aku pod klemy. Tylko jak wyjmiesz aku i zamkniesz auto, to schowaj te kable, aby nie było ich widać.

Edycja:

Może trochę źle to napisałem.

Możesz oczywiście zamknąć drzwi kluczykiem (tylne wciskając te wystające bolce w drzwiach obok przednich drzwi), ale tym sposobem nie zamkniesz klapki wlewu paliwa.

Edytowane przez Kreciq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!