Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Niefabryczny centralny - dorobienie pilota


Rekomendowane odpowiedzi

Poprzedni właściciel deaktywował fabryczny zamek centralny z immobilizerem (obecnie dioda miga cały czas, nie utrudniając rozruchu). Naciskanie przycisku w kluczyku nie ma żadnego skutku. W zamian za to wsadził jakiś niefabryczny zamek centralny z osobnym pilotem. I teraz nie wiem - czy można dokupić drugiego pilota i zaprogramować go tak, by służył do tego zamka jako zapasowy? I co z wymianą baterii w pilocie? W przypadku fabrycznego immo doczytałem się, że o ile wymieni się baterię w krótkim czasie (ok 10 min. jeśli dobrze pamiętam), to nie trzeba potem nic kodować ani przyuczać. A jak to jest w przypadku nieseryjnych zabezpieczeń? Do auta nie otrzymałem żadnych kodów, jedynie jeden kluczyk i jeden pilot. Chciałbym uniknąć przykrych niespodzianek w przypadku np. odłączenia akumulatora na czas naprawy czegokolwiek. Być może ktoś ma doświadczenia z takimi zabawkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie masz włożone coś w ten deseń: Link

Jeżeli tak, to:

Programowanie pilotów odbiornika jest banalne:

 

Wlaczyc zasilanie odbiornika, nacisnąć switch na płycie i przytrzymać około 4 sek aż mignie dioda led. Puścić switch i nacisnąć przycisk pilota (przytrzymać ok 1-2 sekundy), mignie dioda led w odbiorniku i gotowe! Do odbiornika można wpisać do 10 pilotów.

 

Kasowanie pamięci odbiornika: Włączyć zasilanie odbiornika, nacisnąć switch na płycie i przytrzymać około 8 sek (najpierw po ok 4 sek mignie dioda led a po kolejnych 4 sek dioda mignie jeszcze kilka krotnie) po czym zwolnic switcha.

PS- ilość kanałów jakie posiadasz w centralce jest równa ilości przycisków na pilocie.

Edytowane przez Kreciq
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam pozwole się dołaczyć

 

 

mi w sobote odłaczono immo , dioda miga cały czas bardzo szybko ;/ niestety musze zamykać od środka guzikiem i następnie przekrecać drzwi od pasażera kluczykiem ,gdyż nie mam wkładki w drzwiach kierowcy . elektryk kazał mi dopiero przyjechać w czwartek mówiąc ze spróbujemy zakodować kluczyki czy jest to możliwe , żeby odłaczy immo , a central w kluczyku działał ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie można szukać tej centralki

To już zależy od wyobraźni osoby, która to montowała. Generalnie należy szukać w miejscach nie narażonych na wilgoć. Jak masz szczęście, to znajduje się w skrzynce przekaźników, pod nimi (skrzynka obok zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego).

 

jest to możliwe , żeby odłaczy immo , a central w kluczyku działał

Tak, ale koszt tej operacji podejrzewam, że jest podobny do kosztu wstawienia centralki. Dodatkowo, centralka jest radiowa, a kluczyk w Megi 1 jest na podczerwień. Oznacza to, że nie trzeba celować w oko w podsufitce, również znacznie zwiększa się zasięg pilota. Z wad to chyba tylko dodatkowy breloczek przy kluczach...

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jak to jest w przypadku odłączenia akumulatora (na chwilę, np. podczas jego wymiany)? Jaki ma to wpływ na działanie centralnego zamka? Czy chwilowy brak napięcia w układzie sprawi, że pilot nie będzie otwierać/zamykać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na chwilę, np. podczas jego wymiany

Nic się nie stanie z immo. Śmiało możesz nawet na całą noc odłączyć.

Jaki ma to wpływ na działanie centralnego zamka

Bez aku nie zamkniesz/otworzysz auta.

Jeżeli np. parkujesz pod blokiem, przedłuż kable od akumulatora (żeby wystawały np pod przednim zderzakiem), podłącz tam aku, zamknij auto i odłącz aku. Rano (lub jak z nim skończysz), podpinasz pod te kable aku, otwierasz auto i podpinasz aku pod klemy. Tylko jak wyjmiesz aku i zamkniesz auto, to schowaj te kable, aby nie było ich widać.

Edycja:

Może trochę źle to napisałem.

Możesz oczywiście zamknąć drzwi kluczykiem (tylne wciskając te wystające bolce w drzwiach obok przednich drzwi), ale tym sposobem nie zamkniesz klapki wlewu paliwa.

Edytowane przez Kreciq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!