Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwne obroty 1.4 E7J


cuma

Rekomendowane odpowiedzi

Do uszczelnienia przepustnicy możesz użyć silikonu wysokotemperaturowego. Uszczelkę kolektora musisz jednak kupić.

Tutaj masz np.:

Klik

Sklep sprawdzony przeze mnie, godny polecenia. Może potrzebujesz jeszcze jakiś części, to za przesyłkę zapłacisz tylko raz.

Lub kupujesz na alledrogo preszpan i wycinasz uszczelki samodzielnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

a jakie mogą być jeszcze objawy uszkodzonej uszczelki kolektora dolotowego??

 

Dodano: 08 sty 2012 - 13:14

Witam:) nie odgrzewałem ostatnio tego tematu ponieważ jakoś nie było czasu. Dziś wróciłem od mechanika wymieniał uszczelkę pod głowicą pod kol ssącym wydechowym itd etc, i niestety nic się nie poprawiło w kwestii biegu jałowego. Mam wrażenie że ten silniczek krokowy działa odwrotnie niż powinien. Otóż: po skończeniu pracy, zalaniu płynem odpalamy. Obroty w granicach 800-1000 rmp. W miarę upływu czasu i rośnięcia temp obroty wzrastają:) już nie wiem co mam robić, silnik rozgrzany do 90 a obroty w granicach 1500-2000 rmp

Edytowane przez cuma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtyczka jest pod pokrywką od bezpieczników.

Ten silnik można zdiagnozować przez CLIPa, walizką XR-25 ewentualnie komputerem diagnostycznym Magneti Marelli.

Popytaj w zakładach wyspecjalizowanych w autach francuskich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie wiec może ktoś z was pomoże mi z rozwiązaniem mojego problemu. A wiec W mojej megance 1.4 eco silnik E7J z 96 r 170 tys.km (Samochód od nowości w rodzinie) jest problem z obrotami a wiec na wolnych obrotach chodzi w miarę równo ale co parę sekund tak jakby wypadał jeden zapłon (wymieniona kopułka, palec, świece, filtry, olej) słychać w czasie tego wypadania zapłonu jakby strzał w tłumik. Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd spalania stukowego. Moje pytanie brzmi co z tym fantem zrobić ? Dodam że samochodzie zamontowany jest też gaz i robi to zarówno na gazie jak i na benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!