Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

wymiana pierścieni czy coś jeszcze?


kuchcyk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Posiadam megane 1.4 benzyna+ gaz z 1998r stracił moc i dymi.

Kupiłem go niedawno i sprzedawca stwierdził że remont bedzie mnie kosztować około 600zł i czuję się oszukany ponieważ dochodzą mnie słuchy że to będzie kilka razy więcej.

piszę, bo może ktoś miał ten problem albo orientuje się w temacie.

Nie znam się na samochodach w ogóle, dowiedziałem się że do wymiany mam pierścienie.

Auto odpala normalnie i jest na chodzie, bierze olej.

Ile może kosztować naprawa silnika oraz czy warto przy okazji zrobić coś jeszcze?

Ile mogą kosztować części a ile robocizna?

Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie się na tym nie znam ale ostatnio mój szwagier robił kapitalny remont silnika w VW T4 o ile się nie mylę z wymianą pierścieni i innymi trepami i zapłacił za to 2,500 zł xD tylko drobny szkopół :) on ma ropniaka xD ale już jakieś rozeznanie w kosztach masz :)

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy za głupoty opowiadacie :) przecież to stary 8v. Za 2000zł to można 3 takie silniki kupić

Pierścienie 200zł do tego uszczelka głowicy(50zł) bo pewnie nie da rady od dołu a i tak dużo łatwiej od góry. Do tego nowe śruby głowicy (50zł)+ pasek rozrządu 50zł i robocizna jakieś 300-400zł. Można by przy okazji dać nową uszczelkę pod kolektor wydechowy(20zł) i pod pokrywę zaworów (20zł). Tak, że kwota 600-700zł jest realna. Jednak jak robić to już całość, czyli do tego panewki i może zawory.

Edytowane przez marcindj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach