Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

70 kkm na instalacji stag czas na zmianę wtrysków


Robak

Rekomendowane odpowiedzi

Jasne, że mają wady, gdyby były bez wad to by je wszyscy zakładali. Ale za taką cene? Valteki też mają swoje wady: kalibrowanie, szybkość, wydajność. OMVL REG FAST

nie znam to się nie wypowiem, ale jest jedno pewno są to bardziej elektrozawory lpg a nie wtryski z prawdziwego zdarzenia. Zamiast "wtryskiwaczy" budżetowych, dalej polecam

wtryski z prawdziwego zdarzenia np. Hana 2000. Inwestycja szybko się zwróci, choćby poprzez zmniejszone spalanie spowodowanie niezwykłą precyzją wtrysku lpg czy dłuższy czas ekspolatacji.

http://moto.allegro.pl/listwa-wtryskiwacz-hana-h2000-h-2000-niebieska-i1670995180.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jasne, że mają wady, gdyby były bez wad to by je wszyscy zakładali.

No to przecież zakładali je masowo, jakieś ~2 lata temu. Jak szukałem rozwiązania problemów z instalacją to prawie wszyscy pisali "wymień waldki na MJ". Teraz Ci sami odradzają.

W tym artykuliku co dałeś linka też są głównie powody na NIE, bo skoro piszą, że MJ to wtryskiwacze na góra 2 lata przy oszczędnej eksploatacji, to jak to się ma do waldków które jeszcze niedawno (stare serie) robiły po 40k km lub więcej.

Ten art miał ich bronić, a jak dla mnie to tylko je wkopał.

 

Co do wtrysków HANA nie wypowiadam się, bo to już nie ten pułap cenowy.

 

Ja dzisiaj odebrałem z poczty naszej kochanej (wczoraj już były, ale awiza nie chciało się dostawcy zostawić). Co do jakości wykonania nie mam zastrzeżeń, co do jakości pracy zobaczymy po montażu <piwko>

Jedyna ich wada, dostrzegalna już na dzień dobry to rozmiary większe od MJ :notacrook:

 

Dodano: 14 sie 2011 - 10:50

--------

No to listwa wymieniona.

Mapa przed ostatecznymi poprawkami wygląda tak jak na fotkach, czasy wtrysków mniejsze niż na MJ, więc spalanie wreszcie powinno spaść.

Auto wreszcie zaczęło ładnie pracować, silnik bez żadnych szarpnięć przełącza się pb/lpg na MJ silnik aż się trząsł w tym momencie), dodatkowo lepiej ciągnie (chociaż to subiektywne odczucie, bo nie robiłem żadnych pomiarów).

Same wtryskiwacze pracują cicho, słychać tylko minimalne cykanie i to tylko przy otwartej masce.

 

Dalsze opinie za jakiś czas.

 

Dodano: 14 sie 2011 - 11:54

Przy okazji rozebrałem tego klepiącego MJ i zastanawiam się bardzo intensywnie jakim cudem to ma działać.

Uszczelki to w zasadzi coś wyglądające jak wspomnienie po uszczelkach, a sprężynka dociskowa już chyba lepsza jest w długopisach.

Brudny był nawet niezbyt mocno, ale widać było jak jest powycierany.

Naprawdę jedyna zaleta tych wtryskiwaczy to rozmiar, reszta to same wady.

 

Dodano: 23 sie 2011 - 16:38

Dzisiaj było 2-gie tankowanie więc można coś powiedzieć o spalaniu.

Na ~48l zrobiłem ~480km, czyli ~10l/100km. Trasa mieszana z przewagą miasta, klima praktycznie non stop, fartownie bez stania w korkach :)

I to mi się podoba, bo na MJ coś takiego było niewykonalne, choćby nie wiem jak kombinować to mapę można było ustawić tylko na chwilkę i spalanie cały czas po 12-14l/100km.

 

Także póki co pełne zadowolenie z REG FAST-ów. Dalsze opinie jak zrobię jakiś większy przebieg niż 500km :)

post-14233-0-39369000-1313311767_thumb.jpg

post-14233-0-14125300-1313311774_thumb.jpg

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej dysz mi nie każesz zmniejszać/zwiększać :)

Póki co wszystko gra, więc nie tykam. Pomyślę o tym jak wymienię uszczelki przepustnicy (mechanik zdiagnozował, że coś puszczają), bo wtedy i tak będą konieczne poprawki.

 

Aha, po ostatnich poprawkach mnożnik i tak poszedł jeszcze ciut do góry.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo łatwiej pokręcić imbusem niż zmieniać rozmiar dysz.

Ty to wiesz, ja to wiem ale już od czasów MJ dostaję czasami sugestię aby zrobić i to i to. Kłopot tylko w tym, że ja naprawdę nie widzę powodu aby koniecznie coś ruszać, mimo tego, że mam jeszcze dysze 1,5 do RF więc z rozwierceniem nie było by problemów (prawie, bo wierteł nie mam :)).

 

Fakt, to wszystko jest niezgodne z wszelakimi teoriami ale w praktyce wszystko jest ok, poza tym nigdzie nie znalazłem wyjaśnień czemu koniecznie i bezwarunkowo ma być mnożnik 1-1.6 na początku i na końcu zejść równo do 1. Jeśli ktoś zaczynał dociekać czemu tak ma być to nagle zapanowywała cisza, wyjaśnione jest tylko czemu wysoki mnożnik jest niekorzystny (zapętlanie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

dzięki za odpowiedzi.

co do propozycji kolegi sylwekdm zgadzam się HANA wchodzą w rachubę ale już nie w tym aucie tutaj zdecydowałem się na OMVL dreams FAST REG, aby dojechały do czasu zmiany modelu, jest zdecydowanie lepiej niż na Valtec spalanie pomimo przejechania 15 tyś. nie zmieniło się.

Teraz gdy wielkopolskę zaatakowały mrozy odczuwam potrzebę ustawienia temperatury przełączenia na 22-25 stopni bo przy obecnych 20 telepie mi silnikiem przez chwilę na niskich obrotach, czego nie zauważałem przy wyższych temperaturach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!