Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

70 kkm na instalacji stag czas na zmianę wtrysków


Robak

Rekomendowane odpowiedzi

Jasne, że mają wady, gdyby były bez wad to by je wszyscy zakładali. Ale za taką cene? Valteki też mają swoje wady: kalibrowanie, szybkość, wydajność. OMVL REG FAST

nie znam to się nie wypowiem, ale jest jedno pewno są to bardziej elektrozawory lpg a nie wtryski z prawdziwego zdarzenia. Zamiast "wtryskiwaczy" budżetowych, dalej polecam

wtryski z prawdziwego zdarzenia np. Hana 2000. Inwestycja szybko się zwróci, choćby poprzez zmniejszone spalanie spowodowanie niezwykłą precyzją wtrysku lpg czy dłuższy czas ekspolatacji.

http://moto.allegro.pl/listwa-wtryskiwacz-hana-h2000-h-2000-niebieska-i1670995180.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jasne, że mają wady, gdyby były bez wad to by je wszyscy zakładali.

No to przecież zakładali je masowo, jakieś ~2 lata temu. Jak szukałem rozwiązania problemów z instalacją to prawie wszyscy pisali "wymień waldki na MJ". Teraz Ci sami odradzają.

W tym artykuliku co dałeś linka też są głównie powody na NIE, bo skoro piszą, że MJ to wtryskiwacze na góra 2 lata przy oszczędnej eksploatacji, to jak to się ma do waldków które jeszcze niedawno (stare serie) robiły po 40k km lub więcej.

Ten art miał ich bronić, a jak dla mnie to tylko je wkopał.

 

Co do wtrysków HANA nie wypowiadam się, bo to już nie ten pułap cenowy.

 

Ja dzisiaj odebrałem z poczty naszej kochanej (wczoraj już były, ale awiza nie chciało się dostawcy zostawić). Co do jakości wykonania nie mam zastrzeżeń, co do jakości pracy zobaczymy po montażu <piwko>

Jedyna ich wada, dostrzegalna już na dzień dobry to rozmiary większe od MJ :notacrook:

 

Dodano: 14 sie 2011 - 10:50

--------

No to listwa wymieniona.

Mapa przed ostatecznymi poprawkami wygląda tak jak na fotkach, czasy wtrysków mniejsze niż na MJ, więc spalanie wreszcie powinno spaść.

Auto wreszcie zaczęło ładnie pracować, silnik bez żadnych szarpnięć przełącza się pb/lpg na MJ silnik aż się trząsł w tym momencie), dodatkowo lepiej ciągnie (chociaż to subiektywne odczucie, bo nie robiłem żadnych pomiarów).

Same wtryskiwacze pracują cicho, słychać tylko minimalne cykanie i to tylko przy otwartej masce.

 

Dalsze opinie za jakiś czas.

 

Dodano: 14 sie 2011 - 11:54

Przy okazji rozebrałem tego klepiącego MJ i zastanawiam się bardzo intensywnie jakim cudem to ma działać.

Uszczelki to w zasadzi coś wyglądające jak wspomnienie po uszczelkach, a sprężynka dociskowa już chyba lepsza jest w długopisach.

Brudny był nawet niezbyt mocno, ale widać było jak jest powycierany.

Naprawdę jedyna zaleta tych wtryskiwaczy to rozmiar, reszta to same wady.

 

Dodano: 23 sie 2011 - 16:38

Dzisiaj było 2-gie tankowanie więc można coś powiedzieć o spalaniu.

Na ~48l zrobiłem ~480km, czyli ~10l/100km. Trasa mieszana z przewagą miasta, klima praktycznie non stop, fartownie bez stania w korkach :)

I to mi się podoba, bo na MJ coś takiego było niewykonalne, choćby nie wiem jak kombinować to mapę można było ustawić tylko na chwilkę i spalanie cały czas po 12-14l/100km.

 

Także póki co pełne zadowolenie z REG FAST-ów. Dalsze opinie jak zrobię jakiś większy przebieg niż 500km :)

post-14233-0-39369000-1313311767_thumb.jpg

post-14233-0-14125300-1313311774_thumb.jpg

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej dysz mi nie każesz zmniejszać/zwiększać :)

Póki co wszystko gra, więc nie tykam. Pomyślę o tym jak wymienię uszczelki przepustnicy (mechanik zdiagnozował, że coś puszczają), bo wtedy i tak będą konieczne poprawki.

 

Aha, po ostatnich poprawkach mnożnik i tak poszedł jeszcze ciut do góry.

Edytowane przez fred
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo łatwiej pokręcić imbusem niż zmieniać rozmiar dysz.

Ty to wiesz, ja to wiem ale już od czasów MJ dostaję czasami sugestię aby zrobić i to i to. Kłopot tylko w tym, że ja naprawdę nie widzę powodu aby koniecznie coś ruszać, mimo tego, że mam jeszcze dysze 1,5 do RF więc z rozwierceniem nie było by problemów (prawie, bo wierteł nie mam :)).

 

Fakt, to wszystko jest niezgodne z wszelakimi teoriami ale w praktyce wszystko jest ok, poza tym nigdzie nie znalazłem wyjaśnień czemu koniecznie i bezwarunkowo ma być mnożnik 1-1.6 na początku i na końcu zejść równo do 1. Jeśli ktoś zaczynał dociekać czemu tak ma być to nagle zapanowywała cisza, wyjaśnione jest tylko czemu wysoki mnożnik jest niekorzystny (zapętlanie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

dzięki za odpowiedzi.

co do propozycji kolegi sylwekdm zgadzam się HANA wchodzą w rachubę ale już nie w tym aucie tutaj zdecydowałem się na OMVL dreams FAST REG, aby dojechały do czasu zmiany modelu, jest zdecydowanie lepiej niż na Valtec spalanie pomimo przejechania 15 tyś. nie zmieniło się.

Teraz gdy wielkopolskę zaatakowały mrozy odczuwam potrzebę ustawienia temperatury przełączenia na 22-25 stopni bo przy obecnych 20 telepie mi silnikiem przez chwilę na niskich obrotach, czego nie zauważałem przy wyższych temperaturach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!