Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

nieodpala na zimnym a na cieplym czasami


martin8182

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie mam problem z odpalaniem meganki 1 1.9 dti rano trzeba dlugo krecic zeby odpalila a po zagrzaniu pali troszke lepiej ale nietak jak zawsze.Swiece dobre, sterownik podgrzewacza dobry, kompresja dobra,pompa ustawiona na 0,30 pocztek wtrysku,wtryski dobre,rozrzad dobrze ustawiony.Jakis czas temu oddalem samochod do fachowca bo autko niepalilo tylko na zimnym ustawim mi tak ze palilo dobrze na cieplym i na zimnym z ta roznica ze pojawil sie blad zlego ustawienia poczatku wtrysku wiec ustawilismy tak jak kaze bosch ale autko pali tylko dobrze na rozgrzanym silniku a na zimnym trzeba dlugo krecic zeby odpalic.podczas odpalania na zimnym strasznie dymi.prosze o jakas madra rade bo dostane szalu.z gory dziekuje i czekam na propozycje.

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki

P_r_z_e_m_o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.jestem nowym użytkownikiem forum.Mam problem z odpalaniem samochodu .Na początku jak odpalam muszę go przegazować by nie spadały mu obroty bo gaśnie mi ,już jak pogazuje mogę ruszać i po jakiejś minucie pracuje normalnie. Panowie co może być ,mi zdaje się że na początku nie chodzi na 4 cylindry jak tą usterkę można zdiagnozować czy udać się do magika i podłączyć pod kompa .Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowy na forum więc witam i pozdrawiam serdecznie wszystkich forumowiczów

Otóż mam taki problem:posiadam megankę 1,6 16v z 2001 r .Od dłuższego czasu mam problemy z odpalaniem,czy to na zimnym czy ciepłym silniku,kręcę po kilka lub kilkanaście razy. Kiedy odłączę akumulator na dłuższą chwilę problem na jakiś czas znika tj. na dzień lub dwa.Oprócz tego w czasie jazdy gdy dodaję gazu słychać terkotanie jakby od silnika (może to ma jakiś związek z czujnikiem położenia wału ,bo szukałem w internecie podobnych objawów).

Może ktoś z Was spotkał się z podobnymi problemami,więc może jakieś sugestie,gdzie szukać? ,od czego zacząć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To wszystko zależy jaki dokładnie masz silnik, ale na 95% powinien pasować. Generalnie to one są identyczne, pod względem wymiarów i parametrów elektrycznych.

Z tym, że się pogubiłem :P

W końcu nie wiem czy TY masz 1,4/16V czy 1,6/16V :)

 

PS

michaelangeloouzupełnij profil o model auta, czasami bardzo to ułatwia podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

PS

michaelangeloouzupełnij profil o model auta, czasami bardzo to ułatwia podpowiedź.

 

A przepraszam zapomniałem pozmieniać, bo jestem po wymianie silnika z 1.4 16V na 1.6 16V (wspaniała przygoda na długie zimowe weekendy polecam). Już wszystko poprawione.

 

P.S. Wymieniłem czujnik położenia wału. Wsadziłem od 1.4 16V do mojego 1.6 16V i od czterech dni problem się nie pojawił.

Edytowane przez michaelangeloo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!