Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

swap 1.4e na 1.9 dci


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam strasznie dziwne problemy z elektryka w moim 1.4 (megane I phI), więc dowiedziałem się od znajomego, że jest do kupienia megane I phII z silnikiem 1.9dCi po wypadku - podobno uderzone lewe przednie koło(nie wiem jak wygląda zawieszenie z tej strony), szyby całe, poduszki nie wystrzelone. Auto jest wyrejestrowane gdyż uznana została szkoda całkowita. Jedyne z czym jest problem, to puszka bezpieczników pod maską, ale to da się załatwić. Tak więc czy mając dość dużo wolnego czasu, dwa jednakowe auta postawione obok siebie, oraz chęci chciał bym się podjąć takiej wymiany, od razu mówię, że będzie to przekładka całego wnętrza, no i oczywiście mechaniki. Jak to się ma z zarejestrowaniem auta, czy jest to możliwe? Jeśli tak to ile takie coś kosztuje. Jak wiadomo silnik jest częścią wymienną bo w dowodzie nie ma żadnych numerów, interesuje mnie raczej kwestia przeglądów i oc bo zmieniamy pojemność i rodzaj zasilania.

 

Tak więc podsumowując:

1. Jakie mogę mieć dodatkowe koszta?

2. Czy jest możliwa legalna rejestracja?

3. Czy taka przekładka wiąże się również z przespawywaniem mocowań na poduszki silnika?

4. Jak wyglądała by kwestia z zawieszeniem przednim, mogło by zostać moje?(rok temu wymieniałem sprężyny i amorki więc nie chciał bym tego robić znów)

5. Czy tylna belka jest identyczna, tzn czy bez dodatkowego wiercenia przykręci się ją do nadwozia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję, po swapie musiałbyś zgłosić to do ubezpieczalni. Załatwić też musisz rzeczoznawcę oraz przegląd. Co do rejestracji, to oczywiście że tak. Na temat reszty pytań, lepiej niech wypowie się ktoś inny.

Edytowane przez 0cool
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem szkoda zachodu. Przełożyć trzeba nie tylko silnik. Co ze skrzynią, zawieszeniem :applause: Auto jest za stare na takie numery. Trzeba zrobić przegląd bo jest zmiana zasilania. Nie wiadomo co jeszcze wyskoczy po przekładce. Poza tym nie było megane ph I z silnikiem DCi więc przy sprzedaży będzie ciężko. Lepiej kupić karoserię od angola i pobawić się w przekładkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba największym problemem będzie zawieszenie silnika, były znaczące różnice w tych dwóch modelach.

Nie mniej można zrobić, czemu nie, ale roboty będzie dużo.

 

Lepiej napisz jakie to masz problemy elektryczne?

Założyłeś parę tematów ale z nich nic nie wynika.

Zdaję się, że Ci je wszystkie połączę, ale to wieczorkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!