Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wykrywacz fotoradarów na komórce.


Jahu

Rekomendowane odpowiedzi

ooo zmiany zmiany, po miesiącu ale zawsze. Widocznie jakiś mądry się postawił i nie chciał płacić. Więc poprawka, jest coraz lepiej z oznaczeniami :D ogólnie coś się stało bo często spotyka się, że nie robią tylko fotek ale starają się je od razu wręczać i takie coś ma sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od niedawna używam telefonu Nokia E50 z systemem operacyjnym Symbian S60 v.3. Do telefonu dokupiłem odbiornik GPS Navibe GB735 na chipsecie Sirf Star III szeroko polecany na forach internetowych. W telefonie zainstalowałem TomTom Navigator 6.020 z mapami PL_CZ_HU_SK oraz Eastern_Europe. Na mapie PL_CZ_HU_SK mam włączone tzw. UM (Użyteczne Miejsca) m. in. fotoradar, fotoradar przenośny, inspekcja, suszarki a na Eastern_Europe tylko fotoradar i suszarki. Po krótkim użytkowniu programu (od połowy lipca) nasuwają mi się uwagi, być może przydatne dla twórców programu "Wykrywacz fotoradarów". Warto uczyć się na cudzych błędach. Proponowane dźwiękowe ostrzeżenie 250 m przed "przeszkodą" to niekiedy za mało - muszę to zwiększyć - program oferuje taką możliwość. Ikony poszczególnych UM (np. fotoradar przenośny i suszarki) są takie same lub bardzo podobne (inspekcja). Ponoć można to zmienić. Mając właczone wszystkie ww. UM-y z ostrzeganiem dźwiękiem ma się w samochodzie niekiedy "koncert". Ostrzeżenia przed fotoradarami nie uwzględniają kierunków, gdzie radar "patrzy" co czasem bywa wkurzające. Ww. UM-y (inne np. stacje benzynowe, hotele i in. - nie) są tylko na terenie Polski, poza granicami ich brak (przynajmniej na mapie Eastern_Europe a te pochodzą chyba z Automapy). Sam TomTom Navigator jest programem bardzo energożernym. Używanie go bez podłączenia komórki do zewnętrzego źródła zasilania mija się z celem - konieczność zakupu ładowarki samochodowej. Bez tego przy częściowo rozładowanej baterii można nie dojechać do mety. Odbiornik GPS powinien wytrzymać do 12 godzin więc teoretycznie nie ma potrzeby podłączania go do ładowarki samochodowej. Jednak gdyby zaszła taka konieczność to w moim Scenicu są dwa gniazda zasilania i w związku z tym nie ma problemu. I to na razie wszystko co mi się nasunęło.

No może jeszcze jedna uwaga (poza tematem wątku, przydatna dla ew. użytkowników TomToma) do samej mapy Eastern_Europe (wersja 608.0). Mapa Rumunii to poważna pomyłka. Jadąc przez cały ten kraj przez większość trasy "fruwałem" w powietrzu. Mapa ma się nijak do rzeczywistości. Może to klątwa Ceauşescu zza grobu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napewno te uwagi przekaże i nie będą popełnione te same błędy.

 

[ Dodano: 2007-09-11, 14:34 ]

No to komunikat mego kolegi jakie są postępy wobe programu zamieszczonego wyżej:

 

ciesze sie bardzo, ze ktos sie tym zainteresowal

 

wbrew wszystkiemu i wszystkim prace nad fotoalarmem ciagle trwaja (hm gdzies to slyszalem ) idzie to jak krew z nosa bo czasu niewiele ale cos sie dzieje... mam nadzieje, ze w przyszlym tygodniu uda sie cos fajnego wysmarzyc

 

aaa zapomnialem calkiem: mysle zeby oprocz obliczania odleglosci do punktu mozna bylo sobie podejrzec najblizsze punkty, fajnie tez byloby miec kategorie punktow np fotoradary, kina itp, lokalizacje mozemy tez zrobic na podstawie komorek gsm wtedy bedzie mozna zobaczyc najblizszy powiedzmy bankomat w okolicy(komorce sieci), jednak co do komorek to wraca stary problem... sakd wziac dane?

 

seba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Ostrzeżenia przed fotoradarami nie uwzględniają kierunków, gdzie radar "patrzy" co czasem bywa wkurzające.

Gdzie radar patrzy nie ma większego znaczenia. Rok temu dostałem piękne zdjęcie z wakacji przedstwiające tył mojego ówczesnego Peugeota 206. Niestety, ta pamiątka kosztowła mnie 150 PLN i 4 punkty karne :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!