Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Uniden pro 520Xl + antena Hustler IC 100 -coś nie tak


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Na wakacjach w PL kupiłem w lombardzie zestaw jak w temacie. Po podłączeniu wszystko pieknie działa. Koleś mi odrazu dostroił antene do scenica i musiał uciąć jakieś 5mm. Jak stoje w miejscu to mnie słychać bardzo dobrze do 10km i ja też dobrze słysze. W aucie włączona lodówka, radio, seryjna navi i wszystko ok. Przy jeżdzie do około 120km/h też jest wszystko ok. Jak wracałem z wakacji po A4 w nocy przy 140km/h mnie dobrze słychać ale już nie na taką odległość, natomiast ja słysze tylko pierdzenie. Za każdym razem jak sie zapytam wieklich mobili jak mnie słyszą a mam z nimi kontakt wzrokowy to w odpowiedzi słysze pierdzenie z którego tylko rozumiem "dobrze". Czym to może być spowodowane? Mnie się wydaje że ta antena przy większych prędkościach się poprostu za bardzo składa i nie jest już "pionowa". Proszę o rady expertów. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ! Nie jestem expertem choć w tematyce cb siedze jakieś 15 lat , z własnego doświadczenia wiem ze przechylanie anteny nie ma wpływu na "pierdzeniem" zasięg owszem moze sie nieznacznie zmniejszyć ale ... no właśnie ale : nie jest zwolennikiem anten na magnesie stąd bierze się najwięcej kłopotów z zakłóceniami poza tym każde urządzenie które podajesz generuje zakłócenia powodujące takie efekty, druga sprawa to pogoda ( propagacja ) moja propozycja to sprawdzenie jeszcze raz ustawienia swr następnie czy kable mikrofonu są ok no i bez takiej ilosci zbędnego sprzętu ! W unidenie jest filtr anl powinien w znacznym stopniu zmniejszyć zakłócenia. A jeszcze jedno nieraz slyszy sie od użytkowników unidena ze na bliskie odległosci jest problem z "przytykaniem" radia. Jak Sam widzisz problemów moze byc sporo i cięzko "na odległość" cos stwierdzić...

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki i 5.7 - logika wypowiedzi i ortografia

 

P_r_z_e_m_o

Edytowane przez tami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dzieki koledzy. Pogoda też była ok. Jak jade pomału to wszystko ladnie słyszę bez względu na odległość. Problem się pokazuje przy większej szybkości.

 

Dodano: 08 gru 2011 - 14:34

Jeszcze coś dopisze. Ostatnio zauważyłem wystające druciki przy wtyczce antenowej i radio niby działało dobrze ale ja mało co rozumiałem jak ktoś coś mówił. Raz jeden z kierowców TIR powiedział mi żebym sobie zrobił coś z anteną bo "czeszcze". Podstawe anteny rozkręciłem bo myślałem że coś w niej nie styka, ale w niej jest wszystko OK. Końcówkę rozebrałem, uciołem kawałek kabla i zarobiłem od nowa. Środkowe druciki pożądnie przylutowałem do wtyku. Dalej to samo. Żadna poprawa. Możliwe że po ucięciu cca 10cm kabla i grzebaniu przy podstawie antena się rozstroiła?

Następna sprawa. Zapytałem się na elektrodzie jak mam przerobić to radio żeby nadawało i odbierało w "piątkach". Mieszkam w Czechach i tu mają "5-tki". Użytkownicy elektrody temat wywalili do kosza że niby już było. Ja znalazłem tylko przeróbkę na "0". Nieważne. Jeden użytkownik na prv kazał wysłać sobie zdjęcia wnętrzności CB radia i po 5 minutach napisał żebym wlutował wyłącznik najmniejszy jaki znajde w odpowiednie miejsce, które zaznaczył na fotce. Działa. Wczoraj nawet na 10kanale (drogowy w Czechach) jakiś kierowca czeskiego TIR-a mi odpowiedział że słyszy, ale i tu znowu, "czeszcze".

Kupić nową antene czy ze starą jeszcze coś kombinować? Nie mam miarki SWR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Anteny marki Hustler należą raczej do słabych jakościowo, jak już koledzy wspomnieli wyżej. Poważnie rozważ wymianę anteny, oczywiście dobrej marki i im dłuższa tym lepsza :)

Ja mam Wilson Little Wil, w swojej klasie długości ma dobre parametry i nie rozpada się po jednej zimie. Osobiście mam ją już kilka lat i nie narzekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!